فهرست

بیانیه راهبرد مشارکت عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل

هر سازمانی در راستای تحقق اهداف، اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم، نیازمند توجه مخاطبان خود می باشد زیرا بدون توجه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارائه خدمت، سخت و ناممکن می گردد.

به بیانی دیگر، ارائه خدمت به نحوه شایسته زمانی امکان پذیر است که مخاطب میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات اعلام و تعامل و مشارکت خود را کامل نماید.

سازمانی در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبین خود را دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. بر این اساس در جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران ، امکان نظر سنجی دراین تارنما فراهم شده است.

در این تارنما سعی شده است کلیه استانداردهای مورد نیاز اعم از کاربر پسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس پذیری اطلاعات, بیانیه حریم خصوصی و بیانه سطح توافق خدمات ایجاد گردد. همچنین اصلاح و بهبود روش های ارائه خدمات و اطلاع رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این دانشگاه بوده است و اهمیت به اطلاع رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه ها و...در سایت یکی از مهم ترین اهداف این دانشگاه محسوب می شود.

علاوه بر آن امکان دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهادها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن ها در تارنمای دانشگاه پیش بینی شده است. در راستای اجرای موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان "حق اظهار نظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیم و فرآیندهای اداری"، دانشگاه علوم پزشکی بابل راهبرد مشارکت شهروندان درتصمیمات و فرایندهای سازمان را به شرح ذیل اعالم می نماید:

۱- بسترهای ارتباطی به منظور ارائه گزارش و اطلاعات و دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات عبارتند از :

- پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی mubabol.ac.ir و پایگاه‌های زیر مجموعه مندرج در آن

- پست الکترونیکی به نشانی info@muabol.ac.ir

- شماره تماس، نمابر و پست الکترونیک معاونین و رؤسای دانشکده ها، شبکه های بهداشت و درمان و مراکز آموزشی درمانی زیر مجموعه درج شده در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه و واحدهای تابعه

- سامانه تکریم و رسیدگی به شکایات ارباب رجوع به نشانی bazresi.mubabol.ac.ir/pasokh جهت ارائه نظرات، پیشنهادات و ثبت شکایات

۲ - دانشگاه علوم پزشکی بابل تلاش می نماید بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۸ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطالعات، پاسخگوی شهروندان در سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات باشد.

۳ - امکان مشاهده، اظهار نظر و ثبت شکایات و پیگیری در مورد خدمات در میز خدمت الکترونیکی دانشگاه علوم پزشکی مهیا می باشد.