قابل توجه پذيرفته شدگان چهل و چهارمین دوره آزمون پذيرش دستيار تخصصي پزشكي سال ۱۳۹۶

باسلام و آرزوي توفيق الهي

پذيرفته شدگان محترم مقتضي است از تاريخ هفتم شهریور ۱۳۹۶ لغايت دهم شهریور ماه ۱۳۹۶ براي تكميل فرم ها و مدارك ثبت نامي به نشاني http://217.219.173.12/SamaWeb/Login.aspx مراجعه نوع کاربری را دانشجویان جدیدالورود انتخاب کرده  و با وارد نمودن كد ملي به عنوان كد كاربري و شماره داوطلبی به عنوان رمز عبور وارد و نسبت به اسكن مدارک (به غير از فرم گزينش) اقدام فرمايند:

 *فرمت فايلهاي ارسالي بايد jpg وهمچنين حجم فايل هاي ارسالي نبايد بيشتراز 200k باشد.

مدارك موردنياز جهت ثبت نام اينترنتي:

۱- اسکن یک قطعه عکس  ۳ در ۴

۲- اسکن صفح اول شناسنامه

۳- اسکن پشت و روی کارت ملی

۴- اسکن تصوير كارت پايان يا معافيت ازخدمت نظام وظيفه براي آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + ۱۰ یامعافیت موقت پزشکی (با ذکر مدت اعتبار)

۵- اسکن پروانه دائم یا دانشنامه یا گواهی موقت دکترای پزشکی عمومی

۶- اسکن پایان طرح یا معافیت از طرح نیروی انسانی

۷- اسکن حکم استخدامی رسمی یا پیمان

توجه:

 الف- جهت آگاهي ازتكميل بودن و تائيد مدارك ضروري است مجددا حداكثر بعد از سه روز كاري به سايت مراجعه تا پيام ثبت نام انجام شد را مشاهده نمائيد و رسيد تاييديه ثبت نام موقت راجهت ثبت نام حضوري دردانشكده پرينت نمايید

ب:  درصورت مشاهده پيام مدارك ناقص مي باشد بايد سريعا نسبت به رفع نقص اقدام نمائيد.

 مدارك مورد نيازجهت تحويل به هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش):

۱- فرم هسته تحقيق و نظر دهي(گزينش) دو سري از صفحات اول و دوم

۲- كپي از تمام صفحات شناسنامه يك سري

۳- كپي كارت ملي يك سري

۴- دو قطعه عكس پشت نويسي شده

۵- داوطلباني كه در استخدام رسمي دولت و يا نيروهاي نظامي و انتظامي مي باشند يك نسخه از حكم كارگزيني ممهور به مهر كارگزيني محل خدمت

تذكر۱: تحويل مدارك به هسته تحقيق و نظر دهي (گزينش) در تاريخ های مذكور به صورت حضوری الزامي بوده و مسوليت عواقب عدم مراجعه به عهده داوطلب خواهد بود.

مدارك موردنياز جهت ثبت نام حضوری:

۱- فرم هاي ثبت نامي

۲- ارائه گواهي مبني برفراغت ازتحصيل تا ۳۱ شهريور ماه ۱۳۹۶(براي دانشجويان ترم آخر)

۳- شناسنامه (تمام صفحات) كارت ملي ( ۳ سری ) وعكس ۴*۳ ( ۵ قطعه )

۴- ارائه نامه از محل استخدام مبني بر موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل ازسوی بالاترين مقام سازمان مربوطه (لازم به ذكراست مستخدمين رسمي وپيماني ملزم به اسكن مدرك فوق مي باشند)

۵- تصوير كارت پايان يا معافيت از خدمت نظام وظيفه برای آقايان به صورت كارت هوشمند يا گواهي تعويض از مراكز پليس + ۱۰

۶- تصوير پايان يا معافيت و يا ترخيص از طرح نيروي انساني

۷- تسويه صندوق رفاه (درصورت اخذ مدرك مذكور. ضمنا فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از ارائه مدرک مذکور معاف مي باشند.)

۸- رونوشت حكم ماموريت آموزشی يا مرخصي بدون حقوق براي پذيرفته شدگاني كه دراستخدام رسمي، پيماني وزراتخانه ها ،سازمانها و نهادها و... مي باشند(درصورت آماده نبودن درحين ارائه اصل مدارك تحويل گردد)

۹- تصوير پروانه دائم (درصورت داشتن)

۱۰- تصوير كارت سهميه ايثارگران

۱۱- تصوير كارنامه قبولي با ذكر نمره ورتبه قبولي

 

تاريخ ثبت نام حضوري:

  • لازم است دستیاران گرامی جهت ثبت نام حضوری از روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۱۱ لغایت ۹۶/۶/۱۴ جهت تحويل اصل مدارك فوق به اداره تحصیلات تکمیلی دانشگاه حوزه معاونت آموزشی مراجعه نمایند .
  • لازم است پذیرفته شدگان در زمان ثبت نام حضوری علاوه بر  پرینت فرمهای تکمیل شده, پرینت کد رهگیری و سایر مدارک اعلام شده،  به معاونت آموزشی دانشگاه ارائه نمایند .

 

  • پذیرفته شدگان سهمیه آزاد، سهمیه رزمندگان و ایثارگران، سهمیه مناطق محروم فرم تعهد محضری مربوطه را از سایت معاونت آموزشی دانشگاه دریافت نموده و بهمراه حکم حقوقی ضامنین ضمن مراجعه حضوری به دفتر حقوقی این دانشگاه جهت دریافت معرفی نامه به دفترخانه بمنظور سپردن تعهد محضری اقدام نمایند .
  •  شایان ذکر است پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان و ایثارگران می بایست از فرم تعهد آزاد استفاده نمایند .

فرم های ثبت نامی(دانلود ) و فرم گزينش (دانلود )( 2 سری تکمیل گردد )

فرم اخذ تعهد محضري(دستياران آزاد)

فرم اخذ وثيقه ملكي  (دستياران آزاد)

 فرم اخذ تعهد محضري (مازاد مناطق محروم)

 فرم اخذ سند وثيقه ملكي (مازاد مناطق محروم)

 

بابل – خیابان گنج افروز –دانشگاه علوم پزشکی بابل - معاونت آموزشی، مدیریت تحصیلات تکمیلی،

تلفن: ۴۵ یا ۳۲۲۰۸۱۴۳ -۰۱۱ - داخلی ۲۰۸  -     ۳۲۲۰۰۴۵۳

اشتراک گذاری: