دیدار سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با امام جمعه معزز بابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل به همراه حجت الاسلام والمسلمین دکتر نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و دیگر مدیران دانشگاهی با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا روحانی امام جمعه معزز بابل مورخ 96/10/23 دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر سید فرزاد جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تقدیر وتشکر از امام جمعه بابل به عنوان پدر معنوی شهر جهت حمایتهایشان از نهاد های دولتی وخصوصی بخصوص دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد و گفت: علوم پزشکی بابل از قابلیت های بسیار زیادی برخوردار می باشد چه در زمینه بهداشتی، درمانی، آموزش و پزشکی و باید با کمک و حمایت ائمه محترم جمعه و دیگر مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی این دانشگاه را به جایگاه واقعی خودش برسانیم تا همه مردم چه در مناطق محروم روستایی و شهری از این امکانات بهره مند شوند. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل  افزود: تلاش خواهیم کرد با اتحاد و همفکری مدیران دانشگاهی  جایگاه دانشگاه را از لحاظ رتبه بندی علمی  به حد مطلوب برسانیم.
وی همچنین ادامه داد و گفت: در انتخاب مدیران شایسته سالاری رعایت می شود و افرادهایی انتخاب خواهند شد که هم اعتقاد دینی، مذهبی و هم تجربه ، تعهد و تخصص داشته باشند.
در ادامه حجت السلام والمسلمین حاج آقا روحانی درمورد اهمیت دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: دانشگاه علوم پزشکی برای من و مردم این شهرستان بسیار مهم خواهد بود افتخار می کنم که سرپرست دانشگاه به دست یکی از بزرگان با سابقه شهری که از جمله پزشکان خوب این استان و شهر بودند و از دیر باز با کار طبابتشان آشنایی داشته و در مناطق محروم هم ارائه خدمات می دادند و از سابقه چند ساله مدیریتیشان شناخت کامل دارم امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی بابل با مدیریت جدید به جایگاه واقعی خودش دست پیدا کند.
امام جمعه بابل افزود: آرزوی ما ارتقاء علمی این دانشگاه می باشد باید فضای این محیط را فضای انقلابی، دینی و مذهبی محفوظ بداریم .
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا روحانی خاطر نشان کرد و گفت : افراد های شایسته در دانشگاه بکارگیری شوند و در گزینش مدیران باید نظارت کامل وجود داشته باشد که توانمند و هماهنگ با مدیریت جدید دانشگاه همسو باشند تا خدمات خوبی برای مردمان ارائه دهیم.

اشتراک گذاری: