پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت برگزاری دومین همایش ملی شفای پایدار

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت برگزاری دومین همایش ملی شفای پایدار پیامی را عنوان داشتند متن پیام بدین شرح می باشد:

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت برگزاری دومین همایش ملی شفای پایدار

قرآن مجید یادگار ماندگار وحیانی پیامبر عظیم الشان اسلام، چراغ هدایت و راهنمایی جاودانه بشریت به سوی سلامت است. بی تردید تأثیر این کتاب مبارک در سلامت جامعه بشری از بیماری های روحی وروانی، اخلاقی و اجتماعی برای  همه پژوهشگران پوشیده نیست و اهل خرد و انصاف به نیکی می دانند که اندیشه بشر در پرتو فروزان قرآن مجید کمال و تعالی یافت و یافته های های  محدود دانش تجربی در مقیاس بیکران کرانه آگاهی برآمده از آن، راه دستیابی  به سلامت  را ، هموارتر خواهد ساخت . گام لرزان و کوتاه مسلمانان در برخورداری از آموزه های  وحیانی  ، در عرصه های سلامت ، سبب شد که اوج تعالیم  این کتاب مقدس از دیدگان بشر مهجور  بماند و پژوهشهای قرآنی حوزه سلامت درمجلات علمی پژوهشی کتاب های مرجع اندک  یافت شود و گمان برخی  بر آن رود که قرآن پژوهان از این اقیانوس  ژرف  ، دستی تهی خواهند برد.

دومین همایش شفای  پایدار (قرآن  پژوهی و سلامت ) برآن است تا شفای پایدار جان و روان بشر و جامعه بشری را در پرتو آموزه های ماندگار وحیانی اشارت نماید و بی تردید این انتخاب  ، نشان از آن دارد که در نگاهی دقیق و عمیق ، شفای برآمده از آن ، پایدار خواهد بود.

ضمن سپاس وافر از همه بزرگان و بزرگوارانی که این همایش ملی را  تشویق ، همکاری و برگزار نموده اند و همه اساتید گرانقدر و پژوهشگران که با ارائه  مقالات  خویش  بر عظمت این همایش افزودند ، از خداوند سبحان سلامت و سعادت را برای همه عزیزان مسألت می نمایم و امید آن است که برپایی چنین همایش هایی ، بر غنای پژوهش های حوزه سلامت بیفزاید و همه ما را در نشر علوم و معارف و آموزه های قرآن مجید توفیق عنایت فرماید.

اشتراک گذاری: