برگزاری اولین نشست شورای امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، اولین جلسه شورای امور بانوان دانشگاه با حضور دکتر سید فرزاد جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خانم دکتر خفری مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان و اعضاء شورا مورخ ۹۷/۲/۹ در سالن شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم دکتر خفری مشاور ریاست دانشگاه در امور بانوان ضمن خیر مقدم و گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز شورا در مورد لزوم تشکیل شورای امور بانوان و پرداختن به مسائل بانوان در حیطه های سلامت و خانواده مطالبی را عنوان داشتند.

وی همچنین در ادامه از فعالیت و خدمات مشاورین روسای سابق دانشگاه تقدیر و تشکر نموده و اظهار امیدواری کرد و گفت: بتوانیم در این دوره فعالیت های که در شان بانوان این دانشگاه می باشد انجام دهیم.

در ادامه دکتر جلالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل با تبریک اعیاد شعبانیه یادآوری تقارن این ایام با هفته سلامت و روز شورا به جایگاه والای درون دانشگاهی و فعالیت حضور بانوان اشاره نمود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استفاده بهینه از نمایندگان مراکز و اعضای شوراها و شناسایی پتانسیل آنها، بکارگیری تجارب شورای مشابه در نهادهای دیگر، استفاده از توانایی بالقوه حوزه های علمیه و مراکز فرهنگی موجود در شهر و استان و لزوم تدوین آئین نامه مصوب شورای امور بانوان در دانشگاه را مهم دانست.

اشتراک گذاری: