تقدیر از فعالان فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، طی مراسمی از فعالان فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل سه شنبه ۸ خرداد در سالن شهید شجاعیان دانشگاه تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم دکتر مهدی پور امیر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر نیکزاد، نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر رضا قدیمی، معاون تحقیقات و فناوری، دکتر شهبازی، مدیر امور روابط عمومی و بین الملل دانشگاه، دکتر زینب جهانیان مدیر فرهنگی، حمزه گیلکی بیشه مدیر دانشجویی،  دکتر عموئی و دکتر سلطان پور، معاونین فرهنگی و دانشجویی در ادوار گذشته حضور داشتند.

 دکتر پورامیر ضمن تشکر از حضور مسئولین و دانشجویان در این مراسم از خداوند متعال خواست تا به واسطه ماه مبارک رمضان همهی ما را به احسن الحال نائل کند.

دکتر حلیمی، عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران طی سخنانی معضلات جوانان امروز را ریشه در رفتار والدین در خانوده ها دانست و از دانشجویان خواست تا در ازدواج از عقل خود تبعیت کنند چرا که دیگر روش ها محتوم به شکست خواهد بود.

در ادامه گروه تواشیح "هاتف" قطعات زیبایی از "رمضان" را اجرا کرد و در پایان مراسم نیز پس از اقامه نماز جماعت به امامت دکتر نیکزاد در مسجد امام علی (ع) دانشگاه از مهمانان پذیرایی افطار بعمل آمد.

شایان ذکر است از طرف معاونت فرهنگی و دانشجویی هدایای نقدی به تمامی فعالان اهدا گردید.

تقدیر از فعالان فرهنگی، علمی و ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل

اشتراک گذاری: