رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی
عنوان خدمت: | رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی | شناسه خدمت: |
16061012103 |
|||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
نوع خدمت: |
خدمت به شهروندان (G2C) |
|||||||||||||||||
شرح خدمت: |
شکایات به سامانه ۱۹۰ از سمت کمیته قطب شمال به معاونت درمان ارسال می شود و از سوی معاون درمان به کارشناس مذکور داده و از سمت کارشناسان نظارت بررسی و کارشناسی می شود و در صورت لزوم بازید حضوری از مرکز فوق به عمل می آید و کزارش مذکور به معاون درمان داده می شود |
|||||||||||||||||
مدارک مورد نیاز: | مدارک مربوط به شکایت در صورت نیاز | |||||||||||||||||
جزئیات خدمات |
|
|||||||||||||||||
نحوه دسترسی به خدمت |
|