پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناسبت گرامیداشت روز بسیج اساتید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناسبت فرا رسیدن ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید پیامی را صادر نمودند.

متن پیام بدین شرح می باشد:
بسمه تعالی
بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور و مقابله با هجمه های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده اند.
بسط و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی در بین اعضای هیات علمی دانشگاه ها، دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی، کمک به ایجاد زمینه مناسب برای تلاش علمی، پژوهشی، ارتقای معرفت و آگاهی دینی باید از اهداف بسیج اساتید باشد. بسیج اساتید که مقام معظم رهبری وجود آن را برای نظام اسلامی یک نعمت می داند.
اینجانب فرا رسیدن ۳۱ خرداد سالروز شهادت اسوه علم و عمل شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می دارم. امیدوارم جامعه بسیج اساتید دانشگاه ها در جهت ارتقاء شاخص های رشد علمی و توسعه فناوری کشور به منظور دستیابی به جایگاه خوب علمی و فناوری نقش موثری را ایفا نماید.

اشتراک گذاری: