بازدید رئیس دانشگاه از موسسه خیریه نگهداری معلولین نوشیروانی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه به همراه هیأت رئیسه از مرکز نگهداری معلولین نوشیروانی بابل یکشنبه ۲۱ مردادماه ۹۷ بازدید نمودند.

در حاشیه این بازدید دکتر جلالی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جواد (ع) گفت: در این مرکز کارمندان و همه دست اندرکاران در امر خدمت رسانی به این فرزندان به نحو احسن کارشان را انجام می دهند که می تواند برای ما یک درس بزرگ باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: نظافت و پاکیزگی بخش ها و تخت ها و همچنین صمیمیت کارکنان با این فرزندان  از نکات قوت این موسسه می باشد که می تواند الگویی مناسب برای بقیه دست اندرکاران این گونه موسسه ها باشد.

وی همچنین وجود اطلاعات و پرونده های خوب پزشکی این عزیزان را از دیگر نقاط قوت این مرکز بیان داشت و گفت: با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، می توان منشأ تحقیقات جهت پیشگیری از بروز معلولیت در آینده بود.

دکتر جلالی بیان داشت: تمامی خدمات درمانی و دارویی این عزیزان توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل با پیگیری  معاونت درمان و معاونت غذا و دارو بصورت مطلوب ارائه خواهد شد و از هیچ کوششی در راه خدمت به این عزیزان دریغ نخواهد شد.

همچنین در ادامه بازدید حجت الاسلام کیانژاد مدیر عامل موسسه خیریه نگهداری معلولین ذهنی نوشیروانی شهرستان بابل گفت: این موسسه در سال ۱۳۶۰ توسط زنده یاد سید حسین فلاح نوشیروانی تأسیس گردید که تاکنون منشأ خدمات زیادی به معلولین ذهنی و جسمی شهرستان بابل و استان مازندران بوده است.

وی بیان داشت: این مرکز با قریب به چهار دهه تجربه در نگهداری از معلولین، هم اکنون دارای ۵۲۰ معلول تحت پوشش که ۱۲۰ تن از آنها بصورت شبانه روزی نگهداری و مراقبت می گردد، تعدادی از آنان بی سرپرست و برخی نیز با سرپرست بوده که از وضعیت مالی و معیشتی مناسبی برخوردار نیستند.

حجت الاسلام کیانژاد با اشاره به اینکه این مرکز با مساعدت نیکوکاران و خیرین اداره می شود، اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی بابل در سالهای گذشته منشأ خدمات شایسته و در خور تحسین از جمله جراحی های دندان و چشم معلولین، ویزیت های مکرر توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه برای معلولین این مرکز بوده است. 

اشتراک گذاری: