پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناسبت سالروز ورود آزادگان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالگرد ورورد سرفرازانه‌ی آزادگان به میهن اسلامی را تبریک و تهنیت گفت.

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل

متن پیام به این شرح می باشد؛

آزادگان، اسطوره های صبر و استقامت هشت سال دفاع مقدس و سند زنده افتخار ملت غیور ایران زمین هستند و 26 مرداد سالروز بازگشت راد مردان و ايثارگراني است که هستی خویش را برای حفظ انقلاب در طبق اخلاص نهاده، از باورهای خویش دفاع كرده و امروز نيز برای ساختن ایرانی آبادتر از هیچ کوششی فروگذار نیستند.
همانطور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی( فرمود : سال های مجاهدت خاموش آزادگان، تاریخ پرشکوه ماست و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافراز ایران اسلامی در برابر دشمن بعثی از برگ‌های زرین و درخشان هشت سال دفاع مقدس و صحیفه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن سال‌های سخت و در عین حال تاریخ‌ساز و الهام‌بخش است.
بی شک آزادگان این کبوتران رسته از بند، بهترین سرمایه برای ادامه آرمان‌ها و اهداف امام راحل و شهیدان والامقام هستند که با بازگشت شان، چشمان منتظر و قلب های عاشق را غرق در شادی نمودند.
اينجانب برخود لازم می دانم این مناسبت خجسته را به آزادگان ارجمند ایران اسلامی، و به ویژه آزادگان عزیز دانشگاه علوم پزشکی بابل و خانواده این بزرگواران تبریک و تهنیت بگويم و از درگاه باریتعالی خواستارم، رنج ها و مرارت های دوران اسارت شما بزرگوران را ذخیره آخرتتان قرار دهد.
 

اشتراک گذاری: