نشست صمیمی استاندار مازندران با مسئولین شهرستان و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نشست صمیمی استاندار مازندران با مسئولین شهرستان و هیأت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی بابل در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن تشکر از حضور مسئولین، عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بابل را در حوزه های مختلف آموزشی، بهداشتی و درمانی تشریح نمودند و از خدمات قابل توجه این دانشگاه در ارائه خدمات به هم استانی و همشهریان عزیز گفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل عنوان کردند: این دانشگاه  بعنوان قدیمی ترین دانشگاه علوم پزشکی شمال کشور دارای ظرفیت بالای علمی و درمانی در آموزش و تربیت دانشجویان و همچنین خدمات درمانی به عموم جامعه می باشد.

همچنین در ادامه نشست مهندس اسلامی استاندار مازندران گفت: در بحث توسعه بهداشت و درمان با توجه به منابع محدود می‌توانیم با یک سیاست باز در بودجه سال ۹۸ این موضوعات را در نظر گیریم و در کارگروه سلامت و ستاد شورای هماهنگی علوم پزشکی استان می‌توانیم این موضوع را بازنگری کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: در بحث مطالعات آمایشی می‌توانیم بازنگری کنیم و با اختیاراتی که داریم بخشی از آن قابل اجراست و بخش دیگری با مجوز وزارت بهداشت می‌توانیم آن را دنبال کنیم.

وی بیان داشت: در استان مازندران ظرفیت قابل توجهی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که می‌توانیم با ایجاد راهکارهای مناسب زمینه های ورود این سرمایه گذاران را با توجه به نیاز استان فراهم نماییم.

اشتراک گذاری: