برگزاری اولین دوره توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، اولین دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کلان مناطق ۱، ۲، ۶ و ۱۰ آمایشی کشور به همت مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.



دکتر زارع نژاد مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ارتباط زنده ویدیویی با این کارگاه آموزشی گفت: دوره های آموزشی زیادی برای توانمندسازی کارشناسان وزارت بهداشت و از جمله کارشناسان روابط عمومی در راستای اجرای برنامه عملیاتی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده و اجرایی می شود.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت در چند سال اخیر و در شرایط کنونی کشور از معدود دستگاههایی است که توانسته از نظر ارائه خدمات و تماس با مردم، در بین افکار عمومی رضایت مندی مطلوبی را کسب کند.

 اولین دوره توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در راستای اجرای برنامه عملیاتی به مدت دو روز با حضور نمایندگانی از 23 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی این کلان مناطق در روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

در این کارگاه، استاد علیرضا کتابدار مدرس روزنامه نگاری، اصول خبرنویسی را به فراگیران آموزش داد.

لازم به ذکر است این دوره ها در راستای برنامه عملیاتی روابط عمومی ها می باشد و از دانشگاه علوم پزشکی بابل خانم هاشم پور کارشناس روابط عمومی شرکت داشتند و همچنین دو دوره دیگر توانمندسازی کارشناسان روابط عمومی سایر کلان مناطق آمایشی قرار است در شهرهای کرمان و شیراز برگزار شود.

اشتراک گذاری: