کارگاه آموزشی امنیت سایبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، مهدی صادقی دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه از برگزاری کارگاه آموزشی امنیت سایبری خبر داد.

کارگاه آموزشی امنیت سایبری در دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار می شود

مهدی صادقی گفت: اهداف کمیته پدافند غیرعامل ایجاد ساز و کار لازم برای شناخت تهدیدات و آسیب ها و طراحی پاسخ موثر و اضطراری به حوادث متعارف و نامتعارف در قالب مدیریت بحران می باشد.

وی افزود: از آنجایی که حوزه فناوری اطلاعات یکی از اهداف تهدید از سوی دشمنان می باشد، کارگروه آمار و فناوری اطلاعات بعنوان متولی حفظ و صیانت از این مجموعه و همچنین در راستای افزایش سطح آگاهی و آمادگی هرچه بیشتر همکاران آی تی و رابطان واحدهای تابعه در هفته پدافند غیرعامل (۸ تا ۱۴ آبان) کارگاهی را تدارک دیده اند.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: این کارگاه با همکاری مجتمع فنی مازندران با عنوان امنیت سایبری روز چهارشنبه ۹ آبان ماه ۱۳۹۷ در شورای EDC دانشگاه برگزار می گردد.

وی ضمن دعوت از کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه جهت شرکت در این کارگاه ، اذعان داشت: طبق هماهنگی های بعمل آمده برای شرکت کنندگان در این کارگاه از سوی مجتمع فنی مازندران گواهینامه آموزشی صادر خواهد شد.

اشتراک گذاری: