مرکز تحقیقات اختلالات حرکت یکی از مراکز مهم تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر قدیمی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه از پذیریش ۸۰ چکیده مقاله ارسال شده در کنگره ملی اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر قدیمی معاون تحقیقات وفناوری دانشگاه از پذیریش ۸۰  چکیده مقاله ارسال شده در  کنگره ملی اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي خبر داد.

دکتر قدیمی ضمن خوش آمد گویی به اساتید و مدعوین گفت:  کنگره ملی اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي در ادامه همایش های ادواری برای سومین بار با همت مرکز تحقیقات اختلالات حرکت دانشگاه درسالن همایش امام علی (ع) داشنگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد.

وی  با اشاره به اینکه کنگره اختلالات عصبي، عضلاني و اسكلتي بیانگر تجربیات، مطالعات و تحقیقات انجام شده همکاران و رشته های مختلف می باشد، گفت: هدف این کنگره ارائه دستاوردهای نوین جهت کم کردن و از بین بردن آلام بیمارانی است که دچار اختلالات حرکتی می باشند که تقریبا نیمی از افراد جامعه دچار انواع مختلف این بیماری هستند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه این کنگره با پذیریش ۸۰  چکیده مقاله ارسال شده که ۲۹ مقاله جهت ارائه بصورت سخنراني و ٣٧ مورد بصورت پوستر بوده است  اذعان داشت: گروه های هدف شامل پزشكان عمومي، ارتوپدی وبیومکانیک، روماتولوژي، طب سالمندي، طب فيزيك و توانبخشي، پرستاري سالمندي، سلامت جامعه، پرستاري توانبخشي و بيماريهاي مغز و اعصاب مي باشند

وی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات اختلالات حرکت دانشگاه یکی از مراکز مهم و مصوب تحقیقاتی دانشگاه است گفت: این مرکز در سال 1392 با همت دکتر حیدری و دکتر جان محمدی افتتاح و راه اندازی گردید و ریاست آن مرکز را دکتر علیجان احمدی آهنگر بر عهده دارند و یکی از مراکز موفق که در تولیدات علمی بسیار خوب و نمونه می باشد.

دکتر قدیمی بیان داشت: حیطه های سخنرانی این همایش در زمینه نوروپاتی ها ی فشارنده و جدیدترین روش های درمان جراحی، اختلالات حرکتی در بیماریهای نوروواسکولار و نحوه ی رویکرد به اختلالات حرکتی می باشد. 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: امیدواریم این همایش دو روزه بتواند با استفاده از تجربیات اساتید و پژوهشگران در حیطه اختلالات عصبی ، اسکلتی و عضلانی برای مردم عزیز و پزشکان و دانشجویان مفید واقع شود.

اشتراک گذاری: