انجام خدمات تخصصی و فوق تخصصی با حداقل هزینه در کلینیک دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر اویس خاکباز رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی از انجام کلیه جراحی های مربوط به دهان و نیز کاشت ایمپلنت در این کلینیک خبر داد.

دکتر خاکباز گفت: تمامی خدمات تخصصی مربوط به دهان و دندان توسط هیات علمی دانشگاه و متخصصین دندانپزشکی همراه با هزینه به مراتب کمتر در این مرکز صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: با راه اندازی کلینیک های ویژه تخصصی  دانشکده دندانپزشکی بابل، خدمات ویزیت در این سطح علاوه بر دانشکده ، در خارج از دانشگاه نیز در دسترس مردم است.

رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی بیان داشت: این اقدام در راستای طرح تحول نظام سلامت و با هدف دسترسی سریع تر و راحت تر مردم به متخصصان و کاهش بار مراجعات به مراکزخصوصی انجام می شود.

دکتر خاکباز با اشاره به اینکه فعالیت این کلینیک های  ویژه و خدمات رسانی شامل ویزیت و سایر اقدامات تخصصی با تعرفه مصوب هیت دولت خواهد بود، گفت: معالجه ریشه دندان، ترمیم، دندانپزشکی اطفال، جرمگیری، پروتز های دندانی از خدمات این کلینیک می باشد.

وی ادامه داد: تمامی جراحی های مربوط به دهان و نیز کاشت ایمپلنت همراه با تهیه رادیوگرافی های اختصاصی فک و صورت در این مرکز درمانی قابل انجام می باشد.

رئیس کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی بیان داشت: با توجه به اینکه کلینیک عصر در جنوب بابل واقع می باشد و اکثر مراجعین از مناطق روستایی و حاشیه شهر می باشند، گفت: وجود این کلینیک ها موجب تسهیل در دسترسی مردم به ویزیت متخصصان و دریافت مطلوب تر خدمات شده است.

دکتر خاکباز با ذکر این نکته که متخصصین تمام وقت جغرافیایی دانشگاه، خدمات دولتی ارائه می دهند، ادامه داد: کلینیک عصر دانشکده دندانپزشکی بابل بعنوان قدیمی ترین کلینیک در استان مازندران همه روزه عصر پذیرای همشهریان گرامی می باشد و این عزیزان می توانند از خدمات ارائه شده در این مرکز بهره مند شوند.

 

اشتراک گذاری: