ایجاد الگوی نوین بانوان از برکات انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از ایجاد الگوی نوین بانوان بعنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه همایش پیاده روی بانوان با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه قدر بزرگی و بزرگواری و کرامت زنان را فقط انسان های کریم میتوانند درک کنند، اذعان داشت: وجود بانوان همواره در جوامع باعث خیر و برکت بوده و این چنین همایش هایی کار بسیار خوب و حرکتی رو به جلو است که امیدواریم در سالهای آینده با جمعیت بیشتر و بهتر برگزار گردد.

وی در ادامه افزود: بانوان توانمندی‌های خودشان را در عرصه‌های مختلف اجتماع به اثبات رسانده اند در صورتی که از فضای خانه، تربیت فرزند و نقش‌های همسری و مادری خود نیز فاصله نمی‌گیرند و این عملکرد نتیجه احترام به آموزه‌های اسلام در مورد اهمیت دادن به خانواده و نقش محوری زن در آن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: از برکات انقلاب اسلامی ایران ایجاد الگوی نوینی از زن براساس آموزه‌های اسلامی می باشد که در آن بانوان در منزل و خارج از آن به عنوان انسان‌هایی تاثیرگذار مطرح هستند.

وی با توجه به اینکه بیش از ۵۰ درصد کارکنان دانشگاه و مراکز تابعه را بانوان تشکیل می دهند، گفت: در این دوره سعی بر آن است از مشارکت حداقل ۵۰ درصدی بانوان در امور جاری دانشگاه استفاده شود و به حق شایسته است که در برنامه ریزی ها و امور راهبردی از مشاوره های بانوان بهره ببریم.

دکتر جلالی بیان داشت: در همین راستا شورای امور بانوان در دانشگاه با حضور نمایندگان واحد ها و مراکز تابعه تشکیل شد تا با انتقال نظرات و پیشنهادات موجب حل مشکلات بانوان گردد.

اشتراک گذاری: