اتوماسیون سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل؛ دکتر ابوالقاسم لعلی رئیس سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه از افتتاح اتوماسیون سازمان اورژانس پیش بیمارستانی توسط دکتر جلالی رئیس دانشگاه خبر داد.

دکتر لعلی در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه سامانه فرماندهی عملیات اورژانس پیش بیمارستانی موسوم به اتوماسیون عملیات اداری دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است، گفت: با راه اندازی اتوماسیون ، زمان رسیدن بربالین مددجو و زمان مدیریت اعزام کاهش می یابد و دقت و مدیریت هوشمند اعزام و راهبری آمبولانس ها و همچنین دقت واحد تریاژ با دردسترس قراردادن ابزار تریاژهوشمند افزایش می یابد.

وی افزود: حذف فرم اطاعات بیمار و صرفه جویی در هزینه چاپ و بایگانی فرم ها، دریافت اطاعات انلاین و توان ارائه آمار لحظه ای از تمامی فرایندها واطاعات جاری ، ارسال اطاعات الکترونیک مدد جو به بیمارستان  و HISبیمارستانی، ذخیره کلیه اطاعات از قبیل مکالمات و زمان ها صورت گرفته در یک پوشه از مزایای این اتوماسیون می باشد.

رئیس سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: نمایش آنالیز لحظه ای از واحده های مختلف از قبیل تماس دریافتی ،ماموریت های درجریان ،ارجاعات بیمارستانی ، ارائه آمار دقیق از فرایند ماموریت از لحظه برقراری تماس مددجو ، پایان ماموریت، مدیریت بهتر ناوگان آمبولانس توسط GPSو مدیریت انلاین ماموریت ها تحت نظرواحد کنترل کیفیت از دیگر مزایای این طرح می باشد.

وی با اشاره به اینکه درشرایط فعلی مجبوریم اطاعات دریافتی را چندین بار در فرم های مختلف پر کنیم، تصریح کرد: با سامانه  جدید از دوباره کاری جلوگیری می شود و سرعت عمل و دقت افزایش و حجم کار کاهش می یابد.

دکتر لعلی اذعان داشت: با اجرای اتواماسیون ، پزشک بیمارستان از لحظه حضور تکنسین بر بالین بیمار امکان مشاهده شرح حال  و تمام مشخصات او را خواهد داشت، لذا آمادگی بیمارستان برای پذیرش بیمار افزایش می یابد.

اشتراک گذاری: