پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک و برای کلیه ایثارگران و تلاشگران بسیجی آرزوی توفیق و سربلندی کرد. متن پیام بدین شرح می باشد:

بسیج پشتوانه ای ارزشمند و سرمایه ای گرانبها در عرصه های مختلف انقلاب و کشور می باشد که مظهر ایثار، شجاعت، سرعت عمل، بصیرت و اتحاد است. بسیج یک منظومه فکری است که درهمه عرصه‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی، علمی و فرهنگی، نیل به اهداف بلند قله‌های رفیع عزت و افتخار را هموار می سازد. با تفکر بسیجی، جامعه از بن بست رها شده و به سمت تعالی رشد می‌نماید و هرچه این تفکر بسیجی بیشتر جلوه‌گر شود، مشارکت مردم در عرصه های مختلف نمایان‌تر می شود.
تکریم بسیج، احترام به مردانگی و مروت است، پاسداشت جوانمردی و تضمین آینده است. امروز تولید دستاوردهای علمی و ارتقا توانمندی‌‌های دفاعی ایران اسلامی به دست متخصصان، دانشمندان و اساتید بسیجی کشور، نماد تبلور فرهنگ بسیج در بین اساتید و دانشجویان است که پرتو آن در هر نقطه از این سرزمین خودنمایی می‌کند.
یاد آوری این نکته ضروری است که بسیج در کنار مردم ، با مردم و در جهت آسایش مردم است که ، مدرسه عشق و لشکر مخلص خدا خواهد بود .
اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به اساتید، دانشجویان و کارکنان بویژه بسیجیان دلاور شهرستان، استان پاسداشت یاد شهیدان راه انقلاب و میهن اسلامی، برای کلیه ایثارگران و تلاشگران بسیجی آرزوی توفیق و سربلندی مسئلت می نمایم.

اشتراک گذاری: