تجلیل از مادران و همسران شهدا با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر مهدی پور امیر معاون فرهنگی و دانشجویی از تجلیل مادران و همسران شهدا به مناسبت وفات حضرت ام البنین (ع) با حضور دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه خبر داد.

دکتر پور امیر ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به خانواده شهدا بیان داشت: حضرت ام البنین هم همسر شهید و هم مادر چهار شهید بودند که سرآمد و بزرگ آنها حضرت ابوالفضل عباس (ع) می باشد و مقام بزرگی در میان ما مسلمان و شیعیان دارند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: مادران و همسران شهدا اهمیت و ارج و قرب بسزایی دارند و باید به ایشان احترام  گذاشته شود تا انشاالله بتوانیم سهم کوچکی را در قبال ایثار بزرگ آنها ادا کرده باشیم .

همچنین وی افزود: نسل جدید و دانشجویان ما نیاز به توجه و شناخت بیشتری دارند چون این عزیزان دوره های مختلف انقلاب ، جنگ و نهضت اسلامی را مشاهده نکردند و باید با گفتمان دوطرفه این فضا را ایجاد نمود تا از نظرات این عزیزان جوان در تصمیم گیری و برنامه ریزی هایمان بهره مند گردیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: هدف معاونت فرهنگی دانشجویی این است تا  بتوانیم هم راهی و هم دلی همه اقشار  دانشگاهی را داشته باشیم و  از همه کارکنان، اساتید و دانشجویان استقبال می کنیم و حرفهایشان  را با جان ودل می شنویم.

گفتنی است مراسم گرامیداشت حضرت ام البنین (ع) با حضور رئیس، معاونین، همکاران و خانواده شهدا سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ در مسجد امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد و قرائت پرفیض زیارت عاشورا، سخنرانی، تقدیر از مادران و همسران شهدا و پذیرایی از برنامه های این مراسم بوده است.

اشتراک گذاری: