آموزش کمکهای اولیه برای ۲۰۰ دانش آموز در مدرسه مهرگان بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان اوژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه از آموزش کمکهای اولیه برای ۲۰۰ دانش آموز در مدرسه مهرگان بابل خبر داد.

دکتر لعلی با اشاره به اینکه  آموزش پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری برای ۲۰۰ دانش آموز در مدرسه مهرگان بابل انجام شد، گفت : مدرسین این سازمان سرکار خانم محدثه صالحی و زینب آدرنگ در خصوص موضوعاتی از قبیل  هشدارهای ایمنی و اقدامات اولیه در سوختگی و توسعه های لازم در صورت بروز درحوادث چهارشنبه سوری مطالبی را عنوان کردند.

وی افزود: به همت و پشتیبانی  واحد کمیته چهارشنبه سوری سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل کلاسهای آموزشی پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری، کمکهای اولیه برای معلمان و مربیان مدارس دولتی و غیرانتفاعی شهرستان بابل برگزار می شود.

دکتر لعلی با بیان اینکه کلاس های آموزش چهارشنبه پایان سال و کمکهای اولیه سازمان اورژانس بابل در مورد آشنایی با فعالیتهای اورژانس ۱۱۵ و پیشگیری از خطرات چهارشنبه آخر سال می باشد، گفت : واحد کمیته چهارشنبه سوری  این مرکز آمادگی دارد کلاسهای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری و کمکهای اولیه و آشنایی با سیستم فوریتهای پزشکی را برای تمام مراکز دولتی، خصوصی و مدارس در تمام سطوح مختلف درسراسر استان و شهرستان برگزار نماید.

رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد: در این کلاس آموزشی علاوه بر آشنایی دانش آموزان بر تجهیزات پزشکی اورژانس در آمبولانس  نیز فرهنگ استفاده تماس با اورژانس در مواقع حوادث و نحوه امدادخواهی نیز برای دانش آموزان و توسط کارشناسان آموزشی این مرکز ارائه می شود.

اشتراک گذاری: