ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در کلیه داروخانه های شبانه روزی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر محسن رضازاده معاون غذاودارو دانشگاه از پاسخگو بودن سامانه ۱۴۹۰ و ۱۹۰ در صورت بروز مشکل کمبود دارویی یا شکایت از نحوه خدمات دارویی خبر داد.

دکتر محسن رضا زاده گفت: ارائه خدمات دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در کلیه داروخانه های شبانه روزی بابل انجام می شود وجهت رفاه حال شهروندان ومسافران تعدادی از داروخانه های روزانه نیز با هماهنگی انجمن داروسازان شهرستان بابل به ارائه خدمات دارویی می پردازد و در شهرهای اطراف نیز داروخانه ها بصورت کشیک دراین ایام ارائه خدمات دارویی خواهند داد.
وی افزود: طبق هماهنگی های انجام شده کلیه داروهای مورد نیاز موجود در شرکت های دارویی تهیه  و در انبار مراکزدرمانی قرار گرفته وهماهنگی با شرکت های دارویی نیز انجام شده تا در صورت لزوم در تعطیلات از موجودی شرکت های دارویی نیز استفاده شود. 
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه نظارت بر کارخانجات تولید مواد غذایی نیز توسط کارشناسان این معاونت در این ایام انجام خواهد گرفت، بیان داشت: آزمایشگاه معاونت نیز آماده انجام آزمایشات لازم وبررسی نمونه های ارسالی از کارخانجات وتولیدات سطح عرضه می باشد.
دکتر رضازاده با ذکر این نکته کارشناسان دارویی،غذایی، آزمایشگاه وسایر همکاران معاونت در ایام تعطیلات نوروزی بازرسی های لازم بر اساس شرح وظایف خود را انجام خواهند داد، افزود: همشهریان  و مسافرین عزیزمی توانند در صورت بروز مشکل کمبود  دارویی یا شکایت از نحوه خدمات دارویی با شماره ۱۴۹۰ یا ۱۹۰ تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه مورد رسیدگی قرار گیرد.

اشتراک گذاری: