پایان طرح سلامت نوروزی با ۲۴۴۱۷ مراجعه کننده به مراکز درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس بابل و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل از مراجعه ۲۴۴۱۷ بیمار به مراکز درمانی این شهرستان در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات خبر داد.

دکتر لعلی اظهار کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در ایام سلامت نوروزی، بالغ بر ۲۴۴۱۷ هزار نفر از شهروندان و هم وطنان را تحت پوشش درمانی بخش اورژانس مراکز آموزشی و درمانی تابع دانشگاه علوم پزشکی بابل  از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ تا ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ قرار داد.
وی افزود: ۲۰۵۶۲ نفر از مراجعه‌کنندگان به‌صورت سرپایی درمان شدند و ۳۸۶۲ بیمار نیز در این مدت ضمن بستری شدن تحت درمان قرار گرفتند.
رئیس سازمان اورژانس بابل و دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل ادامه داد: از ۳۱۵۸ مسافری که به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم‌پزشکی بابل مراجعه کردند حدود ۹۹ بیمار نیازمند پذیرش در مراکز درمانی بودند که با تلاش کادر درمانی به نحوی شایسته تحت درمان قرار گرفتند.
دکتر لعلی در پایان گفت: سازمان اورژانس ۱۱۵ بابل از ۲۵ اسفند تا  ۱۶ فروردین ۱۵۲۷ ماموریت انجام دادند که از این میان ۶۱۹ ماموریت شهری، ۸۳۱ جاده‌ای، که ۱۲۲۱۰ مورد غیرتصادفی و ۳۱۷ تصادفی بود که از این تعداد ماموریت های شهری و جاده ای ۶۵۷ نفر به بیمارستان منتقل و بستری شدند.

اشتراک گذاری: