ساختمان اورژانس جدید بیمارستان بهشتی بابل افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر غلامی از افتتاح ساختمان اورژانس جدید در سه طبقه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی خبر داد.

دکتر امیر غلامی رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل گفت: طرح ساختمان جدید اورژانس در سال ۱۳۹۵ آغاز شد امروز مصادف با پنجمین روز ازدهه مبارک فجر باحضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه تعداد مراجعان بیماران به واحد اورژانس در ۱۰ ماهه نخست سال جاری را حدود ۱۰۸۱۹۵ هزا نفر بود، بیان داشت: امیدورایم با اضافه شدن ۱۰۰۰ مترمربع به واحد اورژانس خدمات مناسب‌تری به مراجعین عزیز ارائه نماییم.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی بابل اذعان داشت:با طرح توسعه اورژانس علاوه بر اضافه شدن تخت‌ها، اتاق‌های پزشک، پزشک اسکرین، پزشک مقیم ، اتاق احیاء، خوابگاه استراحت پرسنل نیز در فضای جدید و در ۳طبقه تعبیه شده است.

دکتر غلامی افزود: یکی از مزیت های اورژانس این مرکز، سانتر تروما بودن در غرب استان و دسترسی نزدیک به راههای اصلی استان در مسیر غرب به شرق است.

این مسئول گفت: این مرکز در حال حاضر مشغول به ارائه خدمات در همه زمینه های فوریت های پزشکی و خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی در فیلدهای مختلف اعم از جراحی‌های عمومی، فک وصورت، مغز و اعصاب، ارتوپدی، ارولوژی، داخلی، مسمومیت، قلب و عروق و نفرولوژی ارائه می گردد.

 

اشتراک گذاری: