غربالگری بهداشت و درمان اهالی روستای بندبن بندپی شرقی با حضور دانشجویان جهادی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، جانعلی‌زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه از غربالگری بهداشتی و درمانی اهالی روستای بندبن بندپی شرقی با حضور دانشجویان جهادی خبر داد.

جانعلی‌زاده در خصوص این طرح جهادی بیان داشت: قرارگاه شهید شجاعیان متشکل از ۳۵ دانشجوی بسیجی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل به « روستای بندبن» یکی از روستاهای منطقه‌ی بندپی‌شرقی،  به جهت خدمت رسانی به اهالی محل ، اعزام شد.

وی همچنین در ادامه افزود: در این اردوی جهادی که از ۹ فروردین شروع یافت و ۱۳ فروردین به پایان رسید غربالگری بهداشت و درمان اهالی روستا توسط دانشجویان جهادی انجام شد.

جانعلی‌زاده به حضور متخصصین و پزشکان در این اردوی جهادی اشاره کرد و گفت: با حضور دکتر بابازاده متخصص اطفال، دکتر ساتری متخصص داخلی، دکتر مظفرپور متخصص طب سنتی و دکتر حسن‌نتاج مدیر بیمارستان شهید بهشتی، ویزیت رایگان بیماران برگزار شد و حدود ٨٠ بیمار ویزیت شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه در ادامه گفت: در روزهای آخر این فعالیت جهادی، متخصصین داخلی، قلب، طب‌سنتی، اطفال و پزشک عمومی به این منطقه برای ویزیت رایگان اهالی روستا حضور یافتند.

شایان ذکر است در طی فعالیت بسیج دانشجویی در بخش بندپی غربی دکتر سیدفرزاد جلالی، رئیس دانشگاه و دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی و دانشجویی با حضور در محل خدمت‌رسانی ضمن قدردانی از زحمات دانشجویان جهادی در جریان فعالیت‌های بهداشتی و درمانی قرار گرفتند.

 

اشتراک گذاری: