از مراجعه مستقیم به مراکز واکسیناسیون خودداری کنید

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، دکتر جوانیان از مصلای جمعه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان مراکز تجمیعی در بابل نام برد و گفت: از مراجعه مستقیم به این مراکز خودداری کنند.

دکتر مصطفی جوانیان «معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل» گفت: واکسیناسیون برای افراد ۶۸ سال به بالا و تمامی آنهایی که بالاتر از این گروه سنی قرار دارند و از واکسیناسیون جا ماندند شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه افراد واجد شرایط حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند، بیان داشت: به همشهریان و هم استانی های عزیز توصیه می کنیم وارد این سامانه شوند و در آنجا ثبت‌نام کنند پس از انجام ثبت‌نام به همان شماره تلفن پیامک ارسال می شود و محل تزریق واکسن مشخص می شود.
این مسئول ادامه داد: افرادی که دسترسی به سامانه برایشان مشکل است می توانند به نزدیکترین مرکز بهداشتی خود مراجعه کنند تا از محل تزریقشان اطلاع پیدا کنند.

دکتر جوانیان با ذکر این نکته که حتماً از مراجعه مستقیم خودداری کنید، افزود: مصلای جمعه و سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل بعنوان مراکز تجمیعی در بابل هستند و به زودی مرکز خودرویی را در شهرستان بابل راه اندازی می کنیم.

اشتراک گذاری: