دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای ۷۰ تخت آی سی یو (ICU) شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مراسم افتتاح آی سی یو(lCU) بیمارستان شهید یحیی نژاد عنوان کرد: بخش آی سی یو دارای ۶۵۰متر مربع بنا ومجهز به ۱۲ تخت ویژه و ۲ تخت ایزوله تنفس می باشد. که به همت و تلاش خیرین و با کمک وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطر نشان کرد: خیرین اقدامات بسیار ارزشمندی تاکنون انجام داده اند و بزرگانی چون مرحوم نوشیروانی، شفیع زاده و هاشمی منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در این شهرستان بوده اند.
دکتر سید مظفر ربیعی افزود: با افتتاح این ۱۴ تخت آی سی یو در حال حاضر بیمارستان های بابل مجهز به ۷۰ تخت آی سی یو شده اند که این آمار براساس جمعیت ۵۵۰ هزار نفری بابل کفایت می کند.
وی بیان کرد: نکته قابل توجه این است که هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی بابل و بیمارستان های تابع دارای خدمات فرا شهرستانی هستند و به بیش از یک و نیم میلیون نفر شهروندان از غرب استان و دیگر استان های مجاور خدمات ارائه می دهند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: هم اکنون ۱۲ طرح بهداشت و درمان در سطح دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال احداث می باشد که چند طرح آن با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از قبیل اورژانس بیمارستان آیت الله روحانی، ساختمان طرح غربالی سرطان بابل و بابلسر که سعی می شود در دهه فجر امسال افتتاح شود.
گفتنی است همزمان با افتتاح این طرح به نمایندگی از خیرینی که در احداث بخش آی سی یو مشارکت داشتند تجلیل شد.

برای مشاهده ی عکس ها در اندازه بزگتر بر روی آن کلیک کنید.

تجلیل دکتر سید مظفر ربیعی از خیرین

اشتراک گذاری: