بازدید محمدمیرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت، دکترربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از بیمارستان های روحانی و بهشتی بابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت و دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و دیگر مسئولین از مراکز درمانی بیمارستان روحانی وبهشتی بابل در اولین روز سال 1396 بازدید بعمل آوردند.

محمد میرزابیگی معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت : خداوند توفیق داد در اولین روز 1396بازدیدی از بیمارستان هاى آیت ا... روحانی(ره) وشهيد بهشتى دانشگاه علوم پزشکی بابل و همچنین مراکز نگهداری معلولين نوشیروانی و شفيع زاده بابل داشته باشیم. معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت:حقیقتا باعث افتخار بود که دیدم در اولین روز سال ؛ پزشکان ، پرستاران و ساير پرسنل حضور منظمی دارند و همچنین بخش هایی که لازم است به مردم عزیز ارائه خدمت بکنند مثل بخش هاى icu ، ccu ، اورژانس ، nicu ، و... با حداکثر ظرفیت فعال مشغول ارائه خدمت هستند. وی ادامه داد: از بیماران هم که سوال می پرسیدم رضایت مندی بسیار بالایی را اعلام می کردند. با توجه به این که اولین روز سال و ایام تعطیلات بوده از نحوه پاسخگويى ؛ ویزیت ، درمان ؛ مراقبت ؛ مشاوره ها و...رضایت کامل داشتند. این مقام مسئول اضافه کرد :با توجه به این که بیمارستان آیت ا... روحانی وساير بيمارستانهاى بابل ؛ به دلیل وجود مناطق گردشگری و چشم اندازهای ویژه توریستی استان مازندران در مسیر ترانزیت مسافرین و توریستها قرار دارد و طبیعی است که در ایام تعطیل حتی بیشتر از ایام غیر تعطیل به مردم عزیز خدمت رسانی می کنند که این نقطه قوت از نظر رسیدگی به مردم می باشد. آقای میرزابیگی گفت : از نظر إمكانات ؛ تجهیزات وپرسنل ؛ باید ما مسئولین نگاه های ویژه ای داشته باشیم و اینگونه بیمارستان ها را که در مسیر گردشگری و مقصد مسافرین هستند را ملی تر ببینیم و رسیدگی های بهتری داشته باشیم. وی ادامه داد: لازم است از آقای دکتر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل و معاونین ، پزشکان ، پرستاران وهمه كاركنان تيم سلامت اين شهر که حضور فعال دارند و مشغول خدمت رسانی هستند تشکر ویژه داشته باشم.وبراى همكارانم درسراسر كشور كه اين ايام وساعات مشغول خدمتند آرزوى سلامتى وتوفيق مضاعف داشته باشم.

اشتراک گذاری: