رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد:

عیدی مضاعف رهبری به جامعه پزشکی/ برپایی کانون‌های ویزیت رایگان در بیش از ۳۰۰ شهر کشور/ ارائه خدمات پزشکان جهادی گسترش خواهد یافت رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری در روز عید فطر به خدمات رایگان جامعه پزشکی در کشور، ما را در ادامه این راه مصمم‌تر می‌کند. ...

به گزارش وبدا به نقل از سازمان بسیج جامعه پزشکی، محمد رئیس‌زاده، ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر امروز اظهار کرد: توجه ویژه ایشان به خدمات جهادی و رایگان جامعه پزشکی در ماه مبارک رمضان عیدی مضاعفی برای جامعه پزشکی کشور دانست.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار کرد: در ماه رمضان و شب‌های احیا، اعضای بسیج جامعه پزشکی با وسعت بیشتری توانستند به ارائه ویزیت و خدمات رایگان در کشور بپردازند.

وی با اشاره به برپایی کانون‌های ویزیت رایگان در بیش از ۳۰۰ شهر کشور افزود: همچنین در بعضی از مراکز استان‌ها علاوه بر گروه‌های پزشکی عمومی، متخصصین نیز حضور داشتند.

 رئیس‌زاده اظهار کرد: علاوه بر ارائه خدمات در اکثر مراکز استان‌ها در چند نقطه شهر تهران نیز پایگاه‌های پزشکی مشغول خدمات رایگان به مردم بودند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری و عنایت ویژه ایشان تصریح کرد: قطعاً این اقدام ایشان موجب دلگرمی و ترغیب بیشتر جامعه پزشکی برای گسترش خدمات پزشکان جهادی خواهد شد.

 رئیس‌زاده همچنین تأکید کرد: در حال حاضر نیز پزشکان و اعضای بسیج جامعه پزشکی در سخت‌ترین میدان‌ها خطر حاضر و مشغول ارائه خدمت به مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی از لطف و عنایت مقام معظم رهبری صمیمانه تشکر می‌کند خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی از این عنایت ایشان خرسند است و در سال آینده سعی خواهیم کرد این‌گونه خدمات را ازنظر کیفی و کمی گسترش دهیم.

 رییس زاده  با تأکید بر اینکه برای اجرای هر چه بیشتر منویات حضرت آقا در این مسیر بیش‌ازپیش تلاش خواهیم کرد، گفت: همه‌ساله برنامه‌های مختلف همچون ایام تاسوعا و عاشورا، اربعین، عید غدیر و غیره انجام می‌شود، ولی این فرمایش حضرت آقا باعث می‌شود ما در این راه خیلی جدی‌تر وارد عمل شویم.

اشتراک گذاری: