ویزیت رایگان 2500نفر در ماه مبارک رمضان

اعزام تیم دندان‌پزشکی به همراه دیگر پزشکان جهت ویزیت رایگان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل،دکترسید مظفر ربیعی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل در پایان طرح سی شب سی مسجد ماه مبارک رمضان اظهار داشت :  در این طرح گروه پزشکی و درمانی متخصص و عمومی برای ویزیت رایگان در مساجد و مناطق محروم شهرستان بابل و بابلسراعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از استقبال چشمگیر مردم روستاهای بابل و بابلسر در هفتمین سال اجرای طرح  سی شب سی مسجد  خبر داد و افزود: دسترسی آسان‌تر روزه‌داران در مناطق محروم به پزشک، ویزیت رایگان، آموزش چهره به چهره و ارائه مطالب آموزشی ویژه روزه‌داران از جمله اهداف این طرح بود.که امسال حدود  2500 نفر در این طرح مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

.وی یکی از مشخصه اصلی این طرح را نسبت به سال‌های گذشته اعزام تیم دندان‌پزشکی به همراه دیگر پزشکان برای نخستین بار برشمرد و خاطرنشان کرد: ماماها هم برای نخستین‌بار در این طرح برای ترویج زایمان طبیعی و مشاوره‌های مورد نیاز خانم‌های روستا شرکت کردند که این نیز از ویژگی طرح نسبت به سال‌های گذشته بود.

دکترسید مظفر ربیعی گفت: برای دانشگاه علوم پزشکی بابل و همکاران ماموجب مباهات و افتخار است که رهبری نظام در خطبه‌های  عید سعید فطر به موضوع ویزیت رایگان در این لیالی مبارک اشاره می‌فرمایند و آن را موجب جلب رحمت الهی می‌دانند.

اشتراک گذاری: