تقدیر از دکتر ربیعی جهت حمایت و اعزام کاروان پیاده زائران بارگاه امام خمینی(ره)

مهندس عباسپورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل وسرهنگ محمدپور فرماندهی سپاه شهرستان از دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل،تشکر وقدردانی  مهندس عباسپورمعاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان بابل وسرهنگ محمدپور فرماندهی سپاه شهرستان از دکتر سید مظفر ربیعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل جهت اعزام وحمایت از کاروان پیاده زائران بارگاه حضرت امام خمینی(ره)

متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

السلام علیک یا روح ا...

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

برادر ارجمند جناب آقای دکتر سید مظفر ربیعی

خمینی (ر ه) امام دلها بود ودر سالهای قحطی رشادت و مردانگی،که وجودش همچون کوهی استوار و قوت قلب امت بود، چگونه می توان اورا با نامی خواند وقتی واژه ها در برابر وصفش ناتوانند چگونه می توان نهضتش را ستود در حالیکه دنیا هنوز مدهوش دم مسیحایی است که او برپیکر زمانه دمید.پیام آوری که دریای محبت خویش را در جام جان دلباختگانش ریخت وروح تشنه ی انسانهای مظلوم در سراسر گیتی را سیراب نمود. مقتدایی که برپایی حکومت علوی ، عدالت را بر ذهن و باور جهانیان نشاند،حکومتی که اینک پرچمداری نهضت جهانی اش در دستان علمداری ازقبیله ی نور است،بزرگ مردی از تبار فاطمه که قدرت های پوشالی،در عظمت وجودش وا مانده اند.

بدین وسیله به جهت یاری رسانی خالصانه وحمایت های مشفقانه جنابعالی، جهت اعزام بیست وهفتمین کاروان پیاده زائران بارگاه حضرت امام خمینی (ر ه) که بیعتی دوباره با خلف به حق و شایسته ی آن عزیز،حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در راستای اهداف بزرگ فرهنگی ومعنوی است،به رسم سپاس وقدردانی این لوح،تقدیم می گردد. با امید به اینکه در سال مزین به «اقتصاد مقاومتی ، اقدام وعمل» در تجدید میثاقی عمیق و همدلانه با امام راحل و تجدید بیعتی همزبان و وحدت مدار، با مقام عظمای ولایت کوشا باشیم، باشد که با تعصی از رهنمودهای این بزرگواران گام های موثر تری در راستای عالی نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

اشتراک گذاری: