عملکرد معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل در نوروز ۹۸

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر محسن رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه از ۱۰۹ بازرسی میدانی در ایام کشیک نوروزی خبر داد.

 

دکتر محسن رضازاده گفت: از سطح عرضه برای مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور ۲۱ مورد بازدید انجام شد و تعداد اقلام قاچاق کشف شده کالاهای سلامت ( به تفکیک اقلام و قیمت) ۵۱۸ مورد  بوده است.

وی با اشاره به ۴۴ مورد بازرسی داروخانه ها و شرکت های پخش، گفت: ۱۸۷ مورد از نمونه های مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی به آزمایشگاه کنترل ارسال شد و تعداد ۲۴ مورد از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی مورد بازرسی قرار گرفتند.

معاون غذا و دارو با بیان اینکه از مراکز تولید، نگهداری و عرضه تجهیزات و ملزومات پزشکی بازرسی گردید، گفت: ۲۵۰۰  بسته های آموزشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مانند: چاپ پمفلت، پوستر، بیلبورد و.. ویژه نوروز ۹۸ چاپ و توزیع گردید.

دکتر رضازاده با ذکر این نکته که مراکز بیمارستانی و مراکز MMT  نیز در ایام نوروز مورد سرکشی کارشناسان معاونت غذا و دارو قرار گرفتند، تصریح کرد : برای تعداد ۱۲۷ مورد بیماران صعب العلاج بیمارستانها دارو تهیه گردید.

دکتر رضازاده  گفت: برخی از بازرسی های انجام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی بابل با همکاری نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و سایرارگانهای زیربط با نهادهای استانی در ایام نوروز بوده است.

 معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه از تعداد 33 داروخانه و شرکت های پخش کشیک  بازدید بعمل آمد ، بیان داشت: از تمامی همکاران معاونت و کلیه داروخانه های تابعه و شرکتهای پخش و توزیع دارو که در جهت خدمات رسانی بهتر به ارباب رجوع در تعطیلات عید نوروز تلاش کردند قدردانی نمود. 

اشتراک گذاری: