تحویل یک دستگاه از بروزترین آمبولانس های دنیا به دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل، دکتر لعلی رئیس سازمان اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل از تحویل یک دستگاه آمبولانس اسپرینتر کمک دار ۳۱۵ به اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

دکتر لعلی گفت: با پیگیری های تیم مدیریتی سازمان اورژانس بابل با رایزنی هایی انجام شده با سازمان اورژانس کشور و بازدید و نشستی که با دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و دکتر نوری معاون عملیات سازمان اورژانس کشور برگزار شد، تصمیم براین شده است با توجه به نقاط صعب العبور شهرستان بابل 3 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار تحویل سازمان اورژانس بابل گردد.
رئیس سازمان اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: این آمبولانس ها از بروزترین و جدیدترین آمبولانس های دنیا ، مدل بنز اسپرینتر تولید سال ۲۰۱۷ شرکت میزن آلمان هستند که دارای تجهیزات کامل مطابق استانداردهای روز تیپ B در دنیا می باشند.
دکتر لعلی افزود: آمبولانس اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار اورژانس مجهز به تجهیزات مدرن روز دنیا شامل دی سی شوک و ونتیلاتور (دستگاه تنفس مصنوعی) و برانکاردهای مجهز جهت راحتی بیشتر بیماران می باشند که می توان در مناطق صعب العبور و ارتفاعات شهرستان بابل از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری: