دیدار صمیمانه معاون فرهنگی‌ودانشجویی با دانشجویان دختر المپیادی

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل؛ دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی‌ و دانشجویی در آستانه اعزام کاروان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی بابل به چهاردهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور با دانشجویان ورزشکار، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی و همکاران واحد تربیت بدنی در سالن فرهنگ معاونت فرهنگی‌ و دانشجویی دیدار نمود.

گفتنی است دانشجویان ضمن معرفی خود و رشته هایی ورزشی که درآن فعالیت دارند، خواستار تسریع در تهیه امکانات و ملزومات ورزشی اختصاصی شدند.
در ادامه خانم دکتر خزایی، سرپرست تیم بدمینتون ضمن گفتگو دوستانه با مربیان و سرپرستان تیم های دیگر از ایشان خواست مسئله اصلی که همان تکنیک ها و تاکتیک های ورزشی است را به خوبی آموزش داده تا بتوان با همین امکانات موجود نتایج مطلوب و درخشانی رارقم زد.
در پایان جلسه دکتر پورامیر به بیان توضیحات مختصری در مورد محدودیت‌های مالی‌دانشگاه پرداختندو خواستار بررسی واولویت بندی مواردی را که می‌توان انجام داد، شدند ودر نهایت برای همه دانشجویان و مربیان و سرپرستان آرزوی سلامتی، موفقیت و کسب مقام ها و نتایج ارزنده شدند.
شایان ذکر است کاروان ورزشی دانشگاه با حضور تیم‌های ورزشی دانشجویان دختر در ۵ رشته بدمینتون، دوومیدانی، کاراته، تیراندازی وتنیس روی میز در چهاردهمین دوره المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی  کشور شرکت خواهد نمود. این رقابت‌ها شهریورماه سال جاری و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری: