برگزاری کارگاه آموزشی استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر یمین فیروز دبیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت شهرستان بابل از برگزاری کارگاه آموزشی استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در بیمارستان آیت الله روحانی  خبر داد.

دکتر یمین فیروز دبیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت شهرستان بابل گفت: همه کادر سلامت شهرستان اعم از پزشکان، متخصصان، داروسازان و پرستاران برای شرکت در کارگاه آموزشی استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک دعوت شدند.

وی افزود: با توجه به پایلوت شهرستان بابل در پروژه نظام ارجاع و توانمندی موجود، این شهرستان جز ۶ شهرستان پیش رو در اجرای نظام ارجاع از سطح یک به سطح دو و استقرار نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک انتخاب گردید.

دبیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت شهرستان بابل با اشاره به اینکه اقدامات مهمی از سوی معاونت های درمان، بهداشت و دارو غذا صورت پذیرفت اظهار داشت: خوشبختانه با ایجاد بسترهای لازم نرم افزاری و سخت افزاری، دانشگاه علوم پزشکی بابل در تیرماه ۱۳۹۸ تائیدیه استقرار نظام ارجاع از سطح یک به سطح دو را از دفتر آمار و فناوری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دریافت نمود.

وی درادامه بیان داشت: تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت، پروژه نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در دستور کار وزارت قرار گرفت که در این بخش نیز دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعلام آمادگی قبلی، با تدوین برنامه عملیاتی و دریافت شناسه سیام مراکز سلامت شهرستان بابل در این پروژه نیز پیشقدم شد.

دکتر یمین فیروز تصریح کرد: با توجه به کارهای انجام شده در این بخش و ایجاد آمادگی لازم در مراکز سلامت سطح یک، مطب ها و داروخانه های شهرستان و به روز کردن نرم افزارهای CIS، OIS، PIS و  HIS شرایط لازم برای بازدید تیم وزارتی در شهرستان فراهم گردید.

وی در همین راستا ادامه داد: با توجه به اهمیت این پروژه و ضرورت ترغیب کلیه افراد درگیر در این فرآیند برای عمومیت بخشی آن در شهرستان و همچنین استفاده از نقطه نظرات شما برای اجرای بهتر این پروژه، از همه ی شما عزیزان  جهت شرکت در این کارگاه دعوت بعمل می آید.

دبیر پروژه پرونده الکترونیک سلامت شهرستان بابل اظهار داشت:  این کارگاه در روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ با حضور دکتر انصاری دبیر اجرایی نظام سلامت الکترونیک و مجری سامانه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان در سالن همایش دکتر خالق نژاد بیمارستان آیت اله روحانی از ساعت ۸ الی ۱۰ بصورت زنده اجرا و برگزار می شود.


 

اشتراک گذاری: