افتتاح سالن و زمین ورزشی ویژه کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، به مناسبت هفته دولت و روز کارمند، سالن ورزشی دانشگاه ویژه کارمندان با حضور رئیس دانشگاه، معاونین و دیگر مسئولین افتتاح شد.


دکتر زاهدپاشا معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بابل در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت متولیان اصلی سلامت در جامعه هستند باید نسبت به موضوع سلامت افراد، به ویژه کارکنان خود، توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اينکه توجه به ورزش کارکنان دانشگاه در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: ورزش کردن با هدف سلامت داراي شاخصهايي از جمله  برنامه ریزی منظم و  لذت بردن در هنگام ورزش است،که در نهایت منجر به ارتقای سلامت شده و اثر گذاری مطلوب خواهد داشت.
معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه سالن ورزشی با تلاش و پیگیری اداره رفاه و ورزش کارکنان دانشگاه به بهره برداری رسید، بیان داشت: سالن دارت، تنیس روی میز و شطرنج ویژه کارمندان با مساحت ۱۰۰ متر مربع افتتاح گردید. 
دکتر زاهدپاشا همچنین بیان داشت: زمین چندمنظوره روباز فوتسال، والیبال، بستکبال و بدمینتون ویژه کارکنان و دانشجویان به همت معاونت توسعه و معاونت فرهنگی دانشجویی مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی با ارائه توضیحاتی در مورد تجهیزات خریداری شده و اقدامات انجام شده برای افتتاح این سالن ها گفت: تلاش کردیم در این راستا از بهترین امکانات و تجهیزات ورزشی بهره‌مند شویم.
دکتر زاهدپاشا در پایان با آرزوی سلامتی برای همه کارکنان عنوان کرد: از آنجا که کارمندان ادارات بیش از سایر افراد مستعد دردها و بیماریهای مرتبط با گردن، شانه، کمر و … می باشند، لازم است تا با پرداختن به ورزش از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری: