پیگیری جدی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی بابل از سازمان های بیمه گر

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر زاهد پاشا در مراسم گرامیداشت هفته دولت و جشن روز کارمند از پیگیری جدی مطالبات دانشگاه علوم پزشکی بابل از سازمان های بیمه گر خبر داد.

در این مراسم دکتر زاهد پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر رجائی و باهنر گفت: بر خود واجب میدانم از تلاشهای بی دریغ و خالصانه همه کارمندان که بازوان توانای دانشگاه در عرصه های مختلف خدمت می باشند قدردانی نمایم. 



وی افزود: با توجه به طلب چند ده میلیاردی دانشگاه از سازمان های بیمه گر از هیچ تلاشی در راستای دریافت طلب و پرداخت مطالبات به پزشکان پرستاران و همکاران عزیز دریغ نمی کنیم و بصورت جدی با حمایتهای رئیس دانشگاه پیگیری خواهیم کرد.
دکتر زاهد پاشا با اشاره به پیگیری از طریق وزارت بهداشت جهت بازبینی تشکیلات مصوب دانشکده ها و اخذ تشکیلات واحدها و مراکز جدید التاسیس فاقد تشکیلات مصوب، اظهار داشت: برگزاری آزمون جذب کمک پرستاری با همکاری معاونت درمان، اصلاحیه حقوق و مزایای بازنشستگان بر اساس مصوبات هیات امنا  هماهنگی با صندوق بازنشستگی، راه اندازی سامانه ارزشیابی عملکرد سالانه مدیران و کارکنان در کلیه واحدهای ستاد و تابعه دانشگاه، ساماندهی نیروی طرحی از طریق سامانه رشد ، پیگیری و جذب نیروهای فوریت های پزشکی و ماما و ساماندهی از طریق فرآیند آزمون ، پیگیری جذب بهورز با هماهنگی معاونت بهداشتی از اقدامات این معاونت می باشد.
 معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه اظهار داشت: پیگیری مستمر دریافت مطالبات از سازمان های بیمه گر، پرداخت ماهانه یک اضافه کاری و کارانه به همکاران (که در ۵ ماه اول سال انجام شده است)، پیگیری اعتبارات هزینه ای از سازمان برنامه و بودجه جهت ترمیم اعتبارات دانشگاه از دیگر فعالیت های این معاونت بوده است.
وی با اشاره به دریافت اعتبار بابت چندین طرح عمرانی دانشگاه با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان، پیگیری جهت استفاده از اعتبارات شهرستانی جهت طرح های عمرانی بهداشتی در سال ۹۸ بالغ بر حدود شش و نیم میلیارد تومان، گفت: خرید اقدام و تجهیزات بیمارستان تحویلی از محل هیات امنای ارزی با پیگیری معاونت درمان و تامین اعتبار ۵۰% از محل بیمه ارزی ( خرید اکوکاردیوگرافی، ونتیلاتور، تست ورزش، اندوسونو، ست لاپاراسکوپ، آرتروسکوپ، رادیولوژی و تجهیزات آنژیوگرافی دوم، همودیالیز) از اقدامات این معاونت بوده است.
دکتر زاهد پاشا بیان داشت: اعطای بیش از ۱۰۰۰ وام ( ۱۰،۲۰،۳۰،۴۰،۵۰ میلیون تومانی ( و سیصد وام ۵ میلیونی قرض الحسنه بخشی از اقدامات حوزه مالی در راستای رفاه کارکنان انجام گرفت.

اشتراک گذاری: