برگزاری کارگاه‌های آموزش مبانی پژوهش مدرسه تابستانه توسط کمیته تحقیقات دانشجویی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سهیل ابراهیم پور سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی از برگزاری پنجمین دوره کارگاه مبانی پژوهش مدرسه تابستانه خبر داد.

دکتر ابراهیم پور گفت: پنجمین دوره این کارگاه ها با هدف آموزش مبانی پژوهش در حیطه علوم پزشکی به دانشجویان توسط کمیته تحقیقات دانشجویی و تحت نظارت معاونت تحفیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد.
وی بیان داشت: بدلیل استقبال بالای شرکت کنندگان پس از پایان مهلت ثبت نام تعداد ۳۴ نفر از دانشجویان با توجه به معیارهای در نظر گرفته شده بر اساس فرم ثبت نام پذیرش شدند.
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه این کارگاه‌ به مدت ۳ روز برگزار گردید، اظهار داشت: این دوره از کارگاه‌ها توسط جمعی از اساتید از جمله دکتر قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر بیژنی، دکتر سپیدارکیش، دکتر رستمی، دکتر چهرازی، دکتر نقیبی و سرکار خانم دکتر میرابی تدریس شد.
دکتر ابراهیم پور افزود: این دوره از کلاس ها بصورت تئوری و عملی و با تاکید بر انجام کارگروهی توسط گروه‌های دانشجویان و نظارت و رفع اشکالات توسط اساتید محترم برگزار شد به طوریکه حدود ۴۰ درصد کارگاه های این مدرسه شامل کار عملی و گروهی زیر نظر اساتید بود.

اشتراک گذاری: