افتتاح رسمی سامانه های MCMC و GPS آمبولانسها و تحویل آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه ایمن آباد

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل، دکتر ابوالقاسم لعلی از افتتاح رسمی سامانه های MCMC و GPS آمبولانسها و تحویل آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه ایمن آباد در منطقه لاله آباد شهرستان بابل به مناسبت چهل و چهارمین سالروز تاسیس اورژانس و روز ملی اورژانس خبر داد.

دکتر ابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس در حاشیه این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، فرماندار ویژه، امام جمعه لاله آباد، معاونین درمان و آموزش و دیگر مسئولین شهری و دانشگاهی برگزار شد، بیان داشت: سامانه GPS جهت نظارت هر چه دقیقتر آمبولانسها و بررسی لحظه ای ماموریتها و بررسی لحظه ای سرعت، منطقه تحت پوشش و زمان لحظه ای رسیدن به موقعیت حادثه با این سامانه پایش می شود و نیز کنترل دقیق تجهیزات و میزان سوخت خودرو انجام می شود.

وی بیان داشت: سامانه اعزام و انتقال بیماران بین مراکز درمانی (MCMC) جهت بهبود کیفیت فرایند ارائه خدمات درمانی و ارتقای روند انتقال و اعزام بیماران از بیمارستان و تعیین حدود مسئولیت کادر انتقال بین مراکز درمانی تشکیل شده است.

دکتر لعلی افزود: برخی محور های اجرایی MCMC شامل مدیریت یکپارچه و واحد اعزام و انتقال بیماران بین مراکز درمانی، تعیین فرایند اعزام و انتقال بیماران و نحوه هماهنگی بین مراکز درمانی و پایش لحظه ای اورژانس های بیمارستانی در حیطه مدیریت بحران می باشد.

ریاست سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ به پایگاه اورژانس جاده‌ای ایمن‌آباد در بخش لاله‌آباد بابل تحویل داده شد، بیان داشت: این آمبولانس از بروز ترین آمبولانسهای حال حاضر جهان با کاملترین تجهیزات می باشد که با توجه به نیاز منطقه لاله آباد و با توجه به تردد بسیار زیاد جاده بین آمل و بابل و مسیر زائرین امام هشتم علی ابن موسی الرضا(ع) و پوشش جمعیت زیاد منطقه به پایگاه ایمن آباد تحویل شد که ان شالله موجب خدمات شایسته برای مردم این منطقه گردد.

همچنین از ریاست و پرسنل سازمان اورژانس بابل از طرف ریاست دانشگاه به مناسبت چهل چهارمین سالروز اورژانس پیش بیمارستانی تقدیر وتشکر شد.

 
 

اشتراک گذاری: