برگزاری اردوی جهادی درمانی در مناطق محروم توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، بسیج دانشجویی قرارگاه جهادی شهید شجاعیان دانشگاه اردوی جهادی،درمانی را در مناطق محروم روستای ویشگون بندپی شرقی شهرستان بابل برگزار نمود.

گفتنی است تیم عمرانی واحد برادران بسیج دانشجویی دانشگاه با همکاری قرارگاه جهادی شهید علمدار شهرستان ساری جهت تکمیل مدرسه به این روستا اعزام و با تلاش شبانه روزی به مدت یک هفته مدرسه را به بهربرداری رساندند.

همچنین واحد خواهران دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل پس از اتمام کار تیم برادران به منطقه اعزام شده و به آموزش و‌ تربیت کودکان این روستا و‌ روستاهای همجوار پرداختند.قابل ذکر است گروه خواهران وظیفه کارهای درمانی و فرهنگی را بر عهده داشتند و با برگزاری کلاس های نقاشی و کاردستی برای کودکان و‌ نمدبافی برای بزرگسالان روستا در بالا بردن مهارت های ان ها احتمام ورزیدند.گفتنی است تیم درمانی خواهران با حضور در خانه روستاهای ویشگون ، لس کتی ، هلی بن و ... به پایش بیماری های موجود در این روستا پرداخته و بعد از دسته بندی و مرتب سازی با حضور پزشک و تیم دندانپزشکی به درمان بیماری های مردم و چکاپ کامل دندانپزشکی دانش آموزان پرداختند .

در این اردوی جهادی دانشجویان جشن غدیر را با سخنرانی دکتر نیکزاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مولودی خوانی در روستا برگزار کردند.

هدف از برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه محرومیت زدایی و‌کمک به هم نوعان بوده است.

 

اشتراک گذاری: