فراخوان چهارمین دوره جايزه پژوهشي زنده یاد دكتر حميد رضايي قلعه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر سهیل ابراهیم پور سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی از برگزاری چهارمین دوره جايزه پژوهشي زنده یاد دكتر حميد رضايي قلعه خبر داد.

دکتر ابراهیم پور گفت: جایزه پژوهشی دکتر حمید رضایی قلعه برنامه ای است خیریه که به پیشنهاد خانواده مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه تاسیس میشود و هدف از آن تشویق و ارتقای فرهنگ پژوهش علمی، گسترش فرهنگ نیکوکاری و تنوع بخشی به شیوه های آن و همچنین زنده نگاه داشتن یاد آن مرحوم است.
 سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: منابع مالی این جایزه توسط خانواده مرحوم تامین شده و روندهای علمی و اجرایی تعیین برنده سالانه جایزه واهدای آن توسط معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه علوم پزشکی بابل و با هماهنگی خانوده مرحوم مدیریت و اجرا خواهد شد.                    
وی گفت: مقالات پژوهشی منتشر شده در مجلات علمی بین المللی و داخلی که نویسنده اول یا مسئول آن ترجیحا دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و یا یکی از مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، دکترای تخصصی و یا پی اچ دی باشد (یاحداکثر یک سال از فارغ التحصیلی او گذشته باشد) و تاریخ پذیرش مقاله حداکثر یک سال قبل از موعد تعیین شده برای بررسی تقاضاهای جایزه باشد میتوانند وارد رقابت شوند.
سرپرست کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار داشت: متقاضیان مقاله یا مقالات خود را به همراه رزومه علمی تا تاريخ ١٠ آبان سال جاري به آدرس ایمیل دفتر پژوهش های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل «src.mubabol@gmail.com» ارسال نمایند و پس از بررسی معیارهای مربوطه مقاله یا مقالات همراه با رزومه علمی به کمیته علمی داوری جایزه ارجاع خواهد شد. 
دکتر ابراهیم پور اذعان داشت: برنده جایزه پژوهشی دکتر حمید رضایی قلعه هر سال در هفته پژوهش که به صورت سالانه در آذرماه و در مراسمی که توسط معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار می شود اعلام می گردد.
وی بیان داشت: جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا مراجعه فرمائید.

 

اشتراک گذاری: