پذیرش شرکت کنندگان بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت چهارشنبه ۱۰ مهر ماه ۹۸ در همدان برگزار می شود.

گقتنی است پذیرش شرکت کنندگان در بخش آوایی و تیمی بیست وچهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های مختلف از ساعت  ۱۴فردا آغاز می‌شود.

قابل ذکر است مسابقات رشته‌های حفظ قرآن در قسمت برادران طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مهر ماه در رشته‌های حفظ ۵جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۱۵ و ۲۰ جزء در زمان‌های تعیین شده ، و رشته‌های ترتیل، اذان، تواشیح، دعا و مناجات خوانی در قسمت برادران روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر ماه در بخش دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

همچنین رقابت‌های رشته‌های حفظ قرآن ویژه خواهران نیز طی روزهای ۱۱ و ۱۲ مهر ماه در بخش حفظ ۵، ۱۰ و ۱۵ جزء و همچنین حفظ ۲۰ جزء برگزار می‌شود و مسابقات رشته‌های ترتیل، دعا و مناجات خوانی بخش خواهران روز پنجشنبه ۱۱ مهر ماه طبق ساعت تعیین شده برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است دانشگاه‌هایی که به منظور حضور در جشنواره‏، امروز به همدان رسیده‌اند، مورد استقبال و پذیرش قرار می‌گیرند و در هتل باباطاهر مستقر می‌شوند.

اشتراک گذاری: