تحویل دو دستگاه دیگر از بروزترین آمبولانس های دنیا به دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس بابل، دکتر لعلی رییس سازمان اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل از تحویل دو دستگاه آمبولانس اسپرینتر کمک دار ۳۱۵ دیگر به اورژانس ۱۱۵ خبر داد.

دکتر لعلی گفت: با پیگیری های تیم مدیریتی سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل و با رایزنی هایی انجام شده با دکتر کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و .. مقرر شد ۳ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک دار به روز دنیا برای نقاط صعب العبور شهرستان بابل تحویل سازمان اورژانس این شهر گردد.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه آمبولانس اسپرینتر کمک دار ۳۱۵ در ماه های گذشته به این دانشگاه تحویل داده شد و اکنون در پایگاه اورژانس گلوگاه بندپی مستقر می باشد، بیان داشت: این آمبولانس ها مدل بنز اسپرینتر تولید سال ۲۰۱۸ شرکت میزن بنز آلمان هستند که دارای تجهیزات کامل مطابق استانداردهای روز تیپ B در دنیا هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بابل افزود: آمبولانس های اسپرینتر ۳۱۵ کمکدار تحویلی به اورژانس بابل مجهز به تجهیزات مدرن روز دنیا شامل دی سی شوک و ونتیلاتور(دستگاه تنفس مصنوعی) و برانکاردهای مجهز جهت راحتی بیشتر بیماران می باشند و تجهیزات و امکانات به کار رفته در آنها از بروزترین های دنیا می باشد و می توان در مناطق صعب العبور و بالادست شهرستان بابل از آن استفاده کرد.

اشتراک گذاری: