اعطای ۲۶ میلیارد ریال وام دانشجویی در سال ۹۸

به گزارش معاون فرهنگی‌ و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر پورامیر از اعطای وام‌های دانشجویی به مبلغ ۲۶ میلیارد ریال در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خبر داد.

دکتر پورامیر معاون فرهنگی‌ودانشجویی دانشگاه در خصوص اعتبارات ریالی و اعطای وام‌های دانشجویی گفت: علی‌رغم تخصیص وام‌های اعطایی صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت با پیگیری‌های این معاونت، اعتبارات بیشتری جهت رفع نیازهای مالی دانشجویان از دستگاه مربوطه دریافت شد.
وی همچنین از پرداخت هزینه کار دانشجویی به مبلغ ۷۱۷ میلیون ریال و نیز ثبت بیمه حوادث برای ۳۹۰۰ دانشجو به مبلغ ۹۷ میلیون ریال خبر داد و افزود: بیمه حوادث دانشجویی جهت پرداخت تمامی خساراتی که در طول تحصیل به دانشجویان گرامی وارد می‌شود، استفاده می‌گردد و عزیزانی که دچار صدمه شده‌اند می‌توانند با در دست داشتن مدارک موردنیاز به اداره رفاه دانشجویی مدیریت دانشجویی مراجعه و مبالغ هزینه درمانی خود را دریافت نمایند.
معاون فرهنگی‌ودانشجویی دانشگاه  علوم پزشکی بابل ابراز امیدواری کرد: در طی سال جاری با توجه به مکاتبات مابین معاونت و صندوق رفاه وزارت، تعداد بیشتری از دانشجویان متقاضی از این تسهیلات استفاده نمایند و دانشجویان فرهیخته دانشگاه به غیر از تحصیل و علم‌آموزی هیچ دغدغه‌ای نداشته باشند.

اشتراک گذاری: