برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بابل

سالروز گرامیداشت شهادت گل‌های سرخ ملت ایران:

برگزاری مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بابل

 

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل با برپایی مراسم روز دانشجو، یاد و خاطره دانشجویان شهید روز ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ را گرامی داشتند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل، هم‌زمان با ایام شهادت دانشجویان دانشگاه تهران در سال ۱۳۳۲، مراسم روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی بابل به میزبانی دانشجویان و با حضور  دکتر سیدفرزاد جلالی و دیگر مِسئولین دانشگاه دوشنبه ۱۸ آذر در سالن شهیدشجاعیان دانشگاه برگزار شد.

دانشجویان دانشگاه بار دیگر با آرمان‌های انقلابی دانشجویانی که مورد اصابت گلوله‌های دژخیمان رژیم دست‌نشانده پهلوی قرار گرفتند،  پیمان بستند و متعهد شدند ادامه دهنده حرکت انقلابی، آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی  باشند.

 

 در این مراسم دانشجویی  که با استقبال خوبی از جانب دانشجویان  همراه بود، مجری برنامه از دانشجویان دانشگاه خواست تا  از فرصت روز دانشجو استفاده نموده تمامی سوالات خود را در حضور مسئولین  مطرح نمایند.

 

دکتر مهدی پورامیر، معاون فرهنگی‌ودانشجویی، روز دانشجو و استکبارستیزی را به همه دانشجویان تبریک گفت و از دانشجویانی که تلاش کردند به بهترین وجه میزبانی این مراسم را به عهده گرفتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین از دانشجویان خواست تا مشکلات  و مطالبات خود را با مسئولین در میان گذارند.

 

نمایش کلیپ از تریبون آزاد دانشجویی و طرح مشکلات دانشجویی از برنامه‌های این مراسم بود.

 

در ادامه مراسم دکتر  جلالی به همراه معاونین و روسای دانشکده‌ها در  برنامه پرسش‌وپاسخ دانشجویی شرکت کردند.

 

همچنین نمایندگان کانون‌ها و تشکل‌های  دانشجویی انتقادات و مشکلات خود را مطرح نمودند و  رئیس دانشگاه و معاونین فرهنگی‌ودانشجویی، تحقیقات‌وفناوری، توسعه مدیریت و منابع، آموزشی، روسای دانشکده ها و  نهاد رهبری به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

 

گفتنی است در پایان مراسم به قید قرعه به دانشجویان شرکت‌کننده هدایای نقدی اهدا شد.

اشتراک گذاری: