اولین همایش منطقه ای اخلاق محوردر دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، نخستین همایش منطقه ای اخلاق محور با حضور دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب، مدیران و کارکنان در سالن امام علی (ع) دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمد هادی یداله پور دبیر علمی همایش اظهار داشت: با توجه به زمان اعلام و تبلیغ همایش، مقالات خوبی به دبیر خانه همایش ارسال شد که از آن میان ۵ مقاله در بخش ارائه مقالات به صورت سخنرانی ارائه شد.
وی گفت: مبانی خط و مشی دانشگاه اخلاق مدار، اخلاق حرفه ای در عمل و فرآیند تعلیم و تربیت، اخلاق حرفه ای در نظام آموزشی، پژوهش و اداری دانشگاه، اخلاق و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشگاه نسبت به جامعه و اخلاق زیستی و بالینی از محورهای این همایش بوده است.

دکتر یدا.. پور با اشاره به همکاری بسیار خوب بسیج جامعه پزشکی ، بسیج اساتید ، بسیج دانشجویی و بسیج کارکنان با مجموعه برگزار کنندگان دانشگاهی اشاره کرد، افزود: مجموعه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بابل به ویژه دکتر جلالی ریئس و مسئولین دانشگاه در برگزاری هر چه بهتر همایش تلاش و همکاری شایسته ای داشته اند که برگزاری چنین همایش با حضور پرشور را ممکن ساخته است.
وی در همین راستا عنوان کرد: در آستانه روز وحدت حوزه و دانشگاه در سالروز شهادت استاد شهید حضرت آیت الله مفتح این همایش برگزار شد که بمناسبت این تقارن از حضور امامان جمعه شهرستان بابل و طلاب عزیز نیز بهره مند بودیم.
در پایان دبیرعلمی همایش از تلاش و مجاهدت اساتید گرامی به ویژه اعضای کمیته علمی و کمیته اجرائی همایش تشکر نمودند.
قابل ذکر است بخش عصر همایش با کارگاه اخلاق نشر در دانشگاه اخلاق محور با حضور استاد دکتر محسن رضائی آدریانی و حضور اساتید ارجمند شرکت کننده برگزار گردید.

لازم به ذکر است این همایش با همت بسیج جامعه پزشکی، بسیج اساتید، بسیج طلاب، بسیج دانشجویی و دبیرخانه تحول و نوآوری دانشگاه علوم پزشکی بابل برگزار گردید.

اشتراک گذاری: