همایش هفته پژوهش و فناوری با محوریت شاخص های رتبه بندی پژوهش

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بابل از برگزاری همایش هفته پژوهش و فناوری روز سه شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۳۰ در سالن امام علی (ع) این معاونت خبر داد.
به گزارش روابط معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر محمد رضا قدیمی گفت: در این همایش وضعیت تحقیقات و فناوری در دانشگاه و جایگاه منطقه ای و کشوری آن مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و از محققین و پژوهشگران برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر محمد رضا قدیمی

دکتر قدیمی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه در همین راستا بیان داشت: همچون سنوات گذشته و بر اساس مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه، محققین برتر بر اساس امتیازات پژوهشی کسب کرده برای دانشگاه در سال ۹۷ معرفی خواهند شد.
وی افزود: در این دوره علیرغم اهمیت مقالات منتشر شده بین المللی؛ امتیازات مقالات ارزشمند با بیش از ۱۰۰ نویسنده نظیر مقالات GBD که همکاران دانشگاه در آن نقش نویسنده اول یا مسوول نداشته باشند محاسبه نخواهد شد.
دکتر قدیمی با بیان اینکه در کنار تجلیل از پژوهشگران برتر، واحدها و گروههای نمونه و .... نیز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت، عنوان کرد: جایزه ویژه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر رضایی قلعه" نیز همچون سنوات گذشته به مقالات برتر دانشجویی اهدا خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه گواهی شرکت بمنظور استفاده اعضاء هیات علمی موضوع بند ۲ شرایط عمومی آیین نامه ارتقاء لحاظ خواهد شد، ادامه داد: از محققین، همکاران و دانشجویان گرانقدر جهت شرکت دعوت بعمل می آید.

اشتراک گذاری: