خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا شهرستانی و فرا استانی می باشد

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت : با توجه حجم مراجعه بیماران به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات این دانشگاه فرا شهرستانی و فرا استانی می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل ، دکتر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور  در حاشیه ی نشست با دکتر جلالی رئیس دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل جزء دانشگاه های قدیمی و با سابقه است که افتخارات خوبی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و درمانی در کشور دارد .

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور با بیان اینکه این نشست فرصت مغتنمی بود تا عملکرد دانشگاه در بخش بیمه سلامت ارائه گردد، بیان داشت: در دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینه خدمات سطح یک خدمات ، سطح نظام ارجاع  و پزشک خانواده دارند اتفاقات خوبی افتاده است.
طاهر موهبتی با اشاره به تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی بابل با برنامه های سازمان بیمه سلامت گفت: این دانشگاه توانست در مدیریت منابع و مصارف خوب عمل نماید و جزء دانشگاه هایی می باشد که توانسته 5% به بالا صرفه جویی داشته باشد.

وی ادامه داد: بابت نگرانی دانشگاه در موضوع مطالبات از سازمان های بیمه گر تلاش می کنیم تا پرداختی بیشتری به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص یابد و بتوانیم  به همان میزان بدهی ها رو پرداخت کنیم. 
مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور افزود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا شهرستانی و فرا استانی می باشد که سعی میکنیم در وزارت بهداشت نگاه مثبتی به این موضوع ایجاد گردد. 
این مسئول تصریح کرد: این دانشگاه در پروژه سلامت الکترونیکی از دانشگاه های پایلوت بوده که با ارائه گزارش از دانشگاه ، پیشرفت های خوبی در این بحث شده است.

موهبتی بیان داشت: در چهارچوب سیاست های وزارت بهداشت گام های خوبی برای مدیریت منابع و مصارف برداشته شده است که تاکید وزارت بر این بوده است که به گروه های نیازمند خدشه ای وارد نشود و همچنین بیماران واقعه ای (مهاجر یا مسافر)  بتواند از خدمات خوبی برخوردار باشند.
وی با اشاره به اینکه بخش هایی که نیاز به مساعدت سازمان بیمه هستند را در اولویت خود قرار می دهیم، گفت: با تلاش های صورت گرفته توانسته ایم میانگین چهارده ماه بدهی در سال ۹۶ را امروز به ۵ ماه برسانیم.
طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اذعان داشت: امیدوارم با تدبیر دولت و مجلس و همچنین نمایندگاه شهرستان بابل در بخش سلامت گام های موثری در بحث تامین منابع و تخصیص برداریم .
 گفتنی است نشست طاهر موهبتی مدیر عامل بیمه سلامت کشور با دکتر جلالی رئیس دانشگاه با حضور حسین نیاز آذری نماینده شهرستان بابل، دکتر ظفرمند مدیر کل بیمه مازندران و دیگر مسئولین دانشگاه با موضوع مطالبات معوق دانشگاه علوم پزشکی، نظام ارجاع، پزشک خانواده و سلامت الکترونیک برگزار شد.

 

اشتراک گذاری: