تقدیر از پژوهشگران برتر و اهدای جایزه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه" در دانشگاه علوم پزشکی بابل

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، جشنواره هفته پژوهش مصادف با روز پژوهش با حضور دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه، اعضای هیئت علمی و دیگر مسئولین سه شنبه ۳ دی ماه ۹۸ در سالن امام علی (ع) برگزار گردید.

در این جشنواره که با همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار گردید، محققین و پژوهشگران برتر، واحدها و گروههای نمونه دانشگاه علوم پزشکی بابل مورد تقدیر قرار گرفتند و همچنین با حضور خانواده ارجمند مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه به دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه جوایزی اهدا گردید.
جایزه پژوهش دانشجویی "مرحوم دکتر حمید رضایی قلعه" برای چهارمین سال متوالی است که توسط خانواده آن مرحوم به دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه اهدا می گردد.

دکتر حمید رضایی قلعه از دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل و از فعالان کمیته تحقیقات دانشجویی این دانشگاه بودند که متعاقب فارغ التحصیلی، در طول دوره حیات خود سمتهای مدیریتی متعددی در سازمانهای مختلف کشور داشتند و پس از درگذشت نامبرده، خانواده آن مرحوم به سبب علاقمندی ایشان به امور پژوهشی، سالیانه جوایزی به دانشجویان برتر پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بابل اهدا می نمایند.

امید است خداوند تبارک و تعالی روح آن مرحوم را از این اقدام خیر و شایسته قرین رحمت خویش فرماید.

اشتراک گذاری: