ارائه خدمات دارویی شبانه روزی در خشرودپی بابل

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل، از ارائه خدمات دارویی در داروخانه های بندپی غربی (خشرودپی) بصورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو، دکتر رضازاده گفت: بنا به درخواست مردم شریف منطقه بندپی غربی و با برگزاری جلسه با حضور بخشدار، نمایندگان معاونت غذا و دارو، درمان، بهداشتی و داروخانه های مربوطه مقرر گردید ارائه خدمات دارویی لازم به مردم منطقه بندپی غربی به صورت شبانه روزی با رعایت قوانین و مقررات امور داروخانه ها و به صورت نوبتی ارائه گردد.


دکتر رضازاده معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در گذشته خدمات دارویی به مردم شریف منطقه بندپی غربی تا ساعت ۱۲ شب و همچنین در روز های تعطیل ارائه می گردید، گفت: تعداد ۸۰ داروخانه در شهرستان بابل مشغول ارائه خدمات می باشند که از این تعداد ۶ داروخانه بصورت شبانه روزی فعالیت دارند.
وی همچنین افزود: هفت داروخانه دولتی در هفت بیمارستان دولتی تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل مشغول ارائه خدمات دارویی به بیماران بستری و سرپایی هستند.
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بابل بیان داشت: بخش عمده ای از دریافت کنندگان این خدمات از داروخانه های دولتی بابل جز بیماران خاص و سرطانی هستند که به این بیماران  براساس دستورالعمل سازمان غذا و دارو تخفیفات دارویی داده می شود، گفت: ضمنا علاوه بر بیماران شهرستان بابل بسیاری از بیماران از سایر شهرستانها نیز این خدمات دارویی را دریافت می کنند.
دکتر رضازاده افزود: به دو داروخانه شهر نیز مجوز توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی از سوی معاونت دارو و غذای دانشگاه صادر گردید که مشغول ارائه خدمات دارویی به بیماران بابلی و کل استان می باشند.
این مسئول اذعان داشت: با توجه به اينكه قيمت كالاهاي سلامت محور از سوي سازمان غذا و دارو به داروخانه ها ابلاغ مي گردد، ملاك قيمت فروش داروها فاكتور خريد داروخانه ها يا سايت سازمان غذا و دارو  مي باشد و همشهریهای عزیز هرگونه سوالی درخصوص قیمت دارو یا کمبود دارو دارند با سامانه ۱۴۹۰ یا ۱۹۰  تماس بگیرند.

اشتراک گذاری: