تقدیر از بانوان نمونه دانشگاه علوم پزشکی بابل در استانداری

به گزارش دفتر امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی بابل ، با حضور احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران از بانوان نمونه استان با برپایی آیینی در سالن همایش‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ساری تجلیل شد.

 

استاندار مازندران بر ضرورت تحقق سهم مدیریتی بانوان در استان تاکید کرد و گفت که با تلاش‌های صورت گرفته سهم زنان در پست‌های مدیریتی استان اکنون به پنج درصد رسیده است.
استاندار مازندران گفت : بانوان برای جهش و تعالی با باورها و موانع اجتماعی مواجه هستند و این قشر با قبول خود باید این سد راه و مانع پیش پای خود را بردارند .
حسین زادگان تاکید کرد : در حال حاضر و آهسته آهسته این موانع در حال رفع شدن است و موفقیت ها و ترقی ها به نفع بانوان مازندران در حال مصادره است .
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:
بانوان با حضور گسترده در انتخابات مطالباتشان را دنبال کنند
 – مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از انتخابات به عنوان یکی از مهم‌ترین مجاری مطالبه‌گری یاد کرد و گفت : بانوان مازندران با حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مطالباتشان را دنبال کنند.
سمیه قاسمی طوسی روز شنبه در همایش تجلیل از بانوان نمونه و نخبه مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود : پیگیری ها برای تحقق مطالبات امروز جامعه زنان به معنای کاستن از دغدغه این قشر در آینده است تا دخترانمان در آینده دغدغه کمتری نسبت مادران خود داشته باشند .

گفتنی است:  در این مراسم از خانم دکتر معصومه بیانی بعنوان عضو هیات علمی نمونه، خانم دکتر مریم قاسمی عضو هیات علمی دانشگاه از طرف مرکز ملی نخبگان استان مازندران و خانم زینب غلامی بعنوان دانشجوی نمونه دانشگاه علوم پزشکی بابل تقدیر شد.

اشتراک گذاری: